• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Skull Candy - Limited Edition Wax

zuidwest10 zei:
Iemand bekend of deze al is gewonnen???
Ja, met deze taart:
DSC_0572.webp

Afgevuld met PH Pro:
goldenJuice-16.webp

Tim zei:
Willen de 'ophalers' er ook rekening mee houden dat het bedrag binnen 2 dagen voldaan moet zijn! ;)

Wilde het overmaken naar je ING rekening, maar opdracht werd geweigerd, omdat je rekening geblokkeerd is.
Heb het nu overgemaakt naar je ABN rekening. Dat werkte wel, duurt alleen iets langer. Heb zelf ook ING, anders had je het gelijk gehad.

ING rekening is opgeheven, omdat het begrip 'girorekening' en de voordelen daarvan na de overname van de ING nihil zijn geworden. Dus momenteel alleen nog een ABN rekening. ;)

zuidwest10 zei:
Jij ook tim??:cool

Ik heb voor mezelf inderdaad een gewicht bepaald en deze naar Dodo gemaild. Officieel doe ik niet mee, want ik heb geen panel pot gekocht. Maar meer voor de lol. En nee, ik vertel niet welk gewicht ik berekend heb. :no

We krijgen verschillende mails met de vraag of het nog zin heeft om te bestellen: Ja! Ik denk dat ik zeker 10 potjes naast de 33 stuks kan bemachtigen, deze 10 potjes zijn nog niet allemaal verkocht. Dus heb je interesse dan kan je het potje gewoon online bestellen. :ja

Tim zei:
ING rekening is opgeheven, omdat het begrip 'girorekening' en de voordelen daarvan na de overname van de ING nihil zijn geworden. Dus momenteel alleen nog een ABN rekening. ;)

Oke duidelijk. Op je factuur staat het ING nummer nog:-"

Zeg dat wel ! Effe niet online geweest en je bent zuur... Heb net nog wel een bestel poging gedaan in de hoop nog evt een van de nabestellers te zijn :love

Update : nr 593 :klap wat een afstraffing !

Tim, wanneer worden ze verzonden verwacht je? Ik heb namelijk nog spullen die ik wil toevoegen. Scheelt weer 4,75 verzendkosten. Of kan het in een envelop?

Betekend dat dat iedereen die gisteren (woensdag) heeft besteld en betaald erbij zit ?!

*wacht in spanning met confettikanon*

eerste pic al opgedoken in de UK bij een shop:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Nummers raden maar....

Misschien een vreemde vraag, maar wat is bijzonder aan deze wax naast de gelimiteerde oplagen?

Is deze wax beter dan bijvoorbeeld een van de andere PRO waxen?