• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Skull Candy - Limited Edition Wax

de skull versie is voorzien van een sealant (hybrid) de "gewone" (hard) candy. heeft dat dus niet!
de SKull candy kun je zien als de Hard candy PRO, als in BH PRO en de gewone BH

Het zou mij niet verbazen als er een Hard Candy Pro zou gaan komen gezien het feit dat men in de testfase al enthousiast was over de skull.
Enige maar o zo belangrijke verschil is dat de skull een limited edition is en de HCPro een algemeen verkrijgbare ( als idd zou uitkomen etc )
Dinsdag ligt deze lijkenpikker achter z'n brievenbus te wachten :lol

"Master Cranium Skull" winnen of niet, er vanuitgaand dat de kans 1 op 666 is, heeft mij doen besluiten iig een eigen "Master Cranium Skull" te gaan maken.

IMG_0749.webp

IMG_0747.webp

IMG_0750.webp

Gister besteld, vandaag geleverd, m'n eigen skull. =-o en het ding in kwestie ziet er vies eng en echt uit zeg, haha :lol
De skull is van gips gemodelleerd, daarna geverfd, en oud gemaakt. Ben van plan zodra het dodelijke dodowaxje hier is in de bovenkant een stuk uit te dremelen, ter grootte van het potje, zodat je een soort voetstuk krijgt. Vergelijk het met het kistje van de Fuzion, maar dan dus de schedel.
Krijgt het toch een beetje een "ereplekje" in de collectie. Misschien niet mega orgineel dit, maar beter goed gejat, dan slecht verzonnen toch ;-)

PS: mocht iemand geintresseerd zijn in zo'n ding, dan kan je ze hier bestellen, in allerlei soorten en maten, beschilderd of gewoon wit, of een customized op bestelling.
De verkoper is snel met reageren/handelen, de skull kost zeker niet de hoofdprijs gezien de kwaliteit ervan, had geen verwachtingen maar dit ziet er prima uit :ja .

(Heb hier overigens geen belangen in, link naar de webshop van deze verkoper dient louter en alleen om mensen evt. op weg te helpen die een soortgelijk iets willen doen, mocht de link in strijd zijn met de forumreglementen dan kan deze verwijderd worden ;) )

Ja maar dan moet je er weer 2 hebben, want je hebt 2 ogen :ja
Je kan in het andere 'oog' misschien een dodo doek doen, dat heeft erg mooi resultaat denk ik.

Wat ook nog kan is opzoek gaan naar een heel grote schedel van een spin (als die bestaan) en dan alle 8 de panels in doen. Een spin heeft 8 ogen. Misschie is er zoiets verkijgbaar. Heb wel eens iemand gezien in een spinnenpak op straat die zoiets op zijn kop had.

@havana,nias en goedkoop too,heb voor die van mijn vele florijntjes meer betaald,hahaha vragen of ze hem afvullen met hard candy :ja

Er zijn overigens berichten dat de kwaliteit van de bedrukte nummers op de potjes niet super is.
Bij sommige potjes zouden de nummers er al vanaf zijn. Beetje mee uitkijken dus.

Dat wordt dan een howto maken om je nummertje goed te conserveren :ja anders krijg je straks dat er 666 potjes zijn met 666 opgedrukt door de handige doe-het-zelver
5 Flessen IPA voor degene die mij nummer 66 of 123 of ander heel mooi nummer doet :lol

De potjes zijn verder hetzelfde als de samplepotjes van Dodo?

@Tim: stil vanaf de dodo kant , of ook stil vanaf de bestellende zijde ( kan zijn dat men niet wilt bestellen omdat ze zeker willen zijn een 2e shipment de kant van CC op gegaan is )

Soepergrover zei:
Met wereldwijd 20 grote Dodo dealers die ieder 33 potjes mochten afnemen, houd je verder maar weinig over van die 666 potjes.

Ik weet het, ik heb een order van 40 stuks ingeschoten :) (Edit: oh dat had ik al gezegd hehe).

Maar het blijft nog steeds heel erg stil. :'(