• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Skull Candy - Limited Edition Wax

+1

als het een grote pot was geweest had ik het nog overwogen. maar zo'n kleintje kun je hoog uit 4x je wagen mee doen.
deze versie is de Pro versie van de Hard Candy.
ik wens iedereen er uiteraard ook veel plezier mee :jippie

Bartezzz zei:
als het een grote pot was geweest had ik het nog overwogen. maar zo'n kleintje kun je hoog uit 4x je wagen mee doen.

Het blijft 3 tot 5 maanden zitten maal 4 is 12 tot 20 maanden scherming voor € 17,50 + de kans op die skull. Ik vind het geen hype, maar wel een mooie marketing-actie.

Eigenlijk zijn die waxen van DJ heel goedkoop als je het zo bekijkt! Ik heb de grote pot SNII, BA en de BV. Voor dat die leeg zijn, zijn we heel wat jaartjes verder!

Idd, collectors item, dus potje blijft potdicht. DDDW (de dodelijke dodo wax) krijgt een mooi plekje tussen de collectie.
Heb vandaag e.e.a. besteld om weer even crea-bea te gaan doen, komt morgen binnen. Foto's volgen.

Er blijkt een aantal forumleden te zijn die zowel bij ons als bij buitenlandse Dodo dealers een potje Skull Candy hebben aangeschaft. Ik vind dit niet de juiste gang van zaken. Het is onjuist dat bij ons een 2e potje Skull Candy wordt gekocht, terwijl er andere liefhebbers zijn die achter het net vissen en geen potje kunnen bemachtigen. Natuurlijk zal je ervoor betaald hebben, maar ik vind het een tikje egoistisch tegenover de mensen die wellicht geen potje krijgen.

Ik stel het op prijs dat je je bij mij meldt als je bij andere dealer(s) ook potjes hebt besteld. Ik zal dan je potje toewijzen aan mensen die op de reservelijst staan.

Toevoeging: mijn opmerking hierboven geldt voor de eerste 33 uitgegeven potjes, als ze na deze zending meer potjes kunnen bemachtigen, dan mag je er zoveel kopen als je wilt.

Wedden dat ze binnenkort doorgaan tot 999 !!! Jullie zullen het zien.............. (wegens overweldigende belangstelling....)
Marketing-technisch zullen ze dat niet voorbij laten gaan.................

Misschien dat ze later iets uitbrengen wat erop lijkt maar er zijn nu echt niet meer dan 666 potjes.

Nog eventjes geduld dus! Deze wax is voorzien van een sealant las ik (hybrid) hebben ze ook een vergelijkbare 'gewone' versie in grote pot?

Bedankt! Zat net even de product omschrijving te lezen, maar kan het terugvinden of er een sealant in zit:

Hard Candy