• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Skull Candy - Limited Edition Wax

Tim, is er al een beetje zicht op de levering? Verwacht je ze vandaag binnen of kan je er niks over zeggen. Weet niet of je de zending kan tracken.

Ja als ze een beetje bijtijds binnenkomen vandaag zou top zijn. Zou graag nog wat dingetjes komen kopen bij jullie namelijk, maar niet zo'n zin om 2x te gaan :-b

We verwachten ze vandaag maar of ze echt komen en hoe laat is voor ons niet te zeggen helaas.

hoop dat ik hem voor zaterdag thuis heb want ik ga me auto dit weekend onderhanden nemen!
hoop het!

Aah, dat houd het spannend Tim!

Ik heb deze week (en de komende weken tot eind januari) toch geen tijd om een pakketje te ontvangen, maandag's school, en vanaf deze week, dinsdag tot en met zaterdag van 0900 tot 1730 uur aan het werk :schaam

Goed nieuws, ik was dermate snel dat ik de laatste 40! Potjes heb kunnen bestellen. :jippie

We zullen iedereen uitleveren, ook mensen die een 2e potje elders hadden gekocht.

Je mag nu zelf ook meerdere potjes kopen, en zo maak je dus ook meer kans op die Master Cranium. Dus voor de liefhebbers, sla je slag. :-D

Reny zei:
Ik ga er eens hard over nadenken, 1 potje om te bewaren en 1 potje om te gebruiken :-d

Ik zei net hetzelfde tegen Dennis, die vond het een goed plan. Hij springt hier rond, lachend en roept de hele tijd: Skulllllllllllllllll Candyyyyyy!!! :schaam

Yep ze zijn er, en er komen er no 40 achteraan, je mag er nu meerdere bestellen. Dus 1 als verzameling om dicht te laten en de ander om daadwerkelijk te gaan gebruiken.