• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo juice  Supernatural Leather Cleaner

Juice02

Detailing rookie
28 jun 2013
4
0
hallo gasten ,
Heeft er iemand ervaring met de supernatural leather cleaner ?
heb deze namelijk in huis gekregen vorige week .
nu wil ik die gaan testen volgende maandag ...
ik heb ook de spullen van megs in huis wat zou het beste werken op een beige leder interieur ?

mvg
juice

Denk dat er weinig mensen zijn die de Supernatural Leather Cleaner al hebben gebruikt. Dit gezien het feit deze twee weken op de markt is. Ik zou zeggen probeer, test en leg het vast hier op het forum. Dodo Juice Supernatural heeft inmiddels bewezen dat het uitstekende producten zijn.

Misschien is dit topic handig om even door te lezen, kwam het net tegen op het Dodo Juice forum; http://www.dodojuice.com/juicebar/viewtopic.php?f=1&t=3536

Hallo Gaste,

Ik had vorige week dus een leder interieur van een lacia delta te doen van een maatje .
Nu de wagen werd binnen in niet echt onderhouden dus was het wel eens de moeite waard om effe te testen wat dodo juice kan :)
Nu het leer was lekker vuil en op sommige plekken werd er cola,koffie en zelfs nagellak resten gevonden .
Dus was deze wagen voor mij een heel uitdaging :)
Ik heb dus de nieuwe cleaner gebruikt , deze heb ik aangebracht met een verfkwast, ik had het eerst geprobeerd met een doek maar het resultaat was nog niet zoals ik wenste .
dus ben ik maar overgestapt naar het verfkwastje dit duurt iets langer maar het resultaat mocht er zijn .zo waren de koffie en cola plekken zo weg met de cleaner nu voor de nagellak heb ik het een aantal keren moeten herhalen voor het er af was maar uiteindelijk na een keertje of 3/4 was alles eruit dus vond ik het nog wel meevallen :)
ik was een tevreden man :-)^
daarna heb ik de Sealant gebruikt dit was ook super in gebruik ,gaat er vlotjes op en om het af te nemen was het ook zo gebeurt
alles bijèèn heel tevreden over de spullen

ik zal eens even zien hoe je hier foto's kan posten en dan zal ik er een paar op zwieren

De Groeten
Juice