• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Ik ben ook nog aan het wachten op oa de red mist.
Ach, kan ik nog even sparen en meteen wat bilt hamber produkten erbij kopen :D
 
Ik wacht zelfs al sinds vorig jaar :D Wist natuurlijk op voorhand dat het een tijdje zou duren.

Begin wel een beetje ongeduldig te worden, volgende week heb ik een deel van mijn bestelde producten echt nodig. Denk dat ik mijn order maar moet gaan opsplitsen zodat ik toch al verder kan, want ik kan niet blijven wachten op de Dodo spulletjes.
 
Las vandaag op detailingworld dat het maart word:

Dodo Factory zei:
All are available for european and international resellers to order, apart from Red Mist - we currently can only sell the Red Mist Tropical variant abroad, although original Red Mist will be available in Europe from March onwards.

Die tropical versie droog langzamer dus of dat nou echt handig is in Nederland :weetniet
En anders inderdaad maar splitsen want in maart moet ik nog wat geld overhouden voor mijn verjaardag...
Over luxe problemen gesproken :D
 
idd, heb het ook gelezen. Was trouwens een antwoord op men eigen vraag op dw :grinning:
Spijtig dat het wat langer duurt maar denk dat ik toch nog wat ga wachten, heb het nog altijd niet direct nodig. Kan nog verder met men overige spullen maar het begint wel te kriebelen :D
 
Had het ook al gelezen. Ach ja, nog even geduld.
Als alles goed is zou ik volgende week toch al o.a. Born to be Mild moeten ontvangen. Afgaande op reviews een fantastische shampoo en dat in combinatie met de Wookie's Fist ! Ik kijk er naar uit :)
 
De born to be mild is idd fantastisch. Gebruik hem hier naar volle tevredenheid, echt een top product!
En dat dan in combinatie met een wookie gaat het zeker goed gaan
 
Ga mezelf een mooi Dodo pakket cadeau doen voor mijn verjaardag eind maart.
Dus vroeg ik me af :Komt de Soft Touch Drying Towel ook in het assortiment?
Gemaakt van hetzelfde microfiber als de Fantastic Fur dus dat klinkt heerlijk zacht :heart_eyes:
soft-touch-drying-towel_500_377.jpg
 
Heb net foto's gemaakt om de verschillen tussen de Miracle Dryer en de Supernatural Drying towel te laten zien :cool:
Aardig stukje groter die SN Drying Towel... :)^

Foto's komen zsm :!
 
Xizer zei:
Water op je pad moet je natuurlijk niet gaan doen, hoogstens een minimale spray LT of iets dergelijks maar eigenlijk is ook dit niet nodig.

Natuurlijk niet doen? Leg mij eens uit waarom niet? Diverse waxen adviseren om het aan te brengen met een dampige pad. En hoe krijg je die? Juist....water vernevelen. één spraytje is ruim voldoende.

Dus niet meteen zeggen dat dingen niet kunnen of nodig zijn omdat jij dit vind. :-"
 
Ow echt?! Daar heb ik nooit van gehoord! Heb je misschien een linkje waar ik deze info terug kan vinden?!
 
Meestal wordt er geadviseerd om de pad lichtjes vochtig te maken. Met wat staat er meestal niet echt bij ,water werkt even goed als detailer spray. Het is gewoon om de eerste product "pak" op de pad makkelijker te laten verlopen ,en het eerste contact van de pad met het lakwerk minder ruw te maken. Zo ervaar ik het toch ,maar de laatste tijd gebruik ik gewoon eerst m'n vingers om de bovenste laag in de pot een beetje vloeibaarder te maken door er een tijdje in te wrijven. Zo kan je natuurlijk met je vingers ook even de moeilijke plekjes waxen.
 
Bovendien trekt je pad niet meteen "droog" als je er de eerste keer product op doet aangezien er minder product in je pad trekt. Je hebt meteen het gevoel alsof de pad al enigszins verzadigt is. Dit werkt dus meteen al een stuk lekkerder.
 
gelukkig ben ik niet de enige die water gebruikt.......morgen weer lekker aan de slag met water en wax :D
 
Lijkt er goed uit te zien. Hij is in ieder geval groter als de Miracle.

Is hij zachter Sjoerd..?
 
Hij is in ieder geval vergelijkbaar maar voel geen grote verschillen.. zal nog eens een foto zien te maken met een hand afdruk.
 
Bedankt voor de foto!


Ik heb vandaag de Born to be Mild en de Wookie gebruikt. Eens je die Wookie in de emmer met zeepsop steekt slurpt die megaveel sop op en vanaf dan werkt hij als een gewone washmitt (voelt niet meer overdreven groot aan), met dat verschil dat je altijd, maar dan ook altijd eens kan knijpen om extra sop op de wagen te krijgen. Echt zwaar van al dat water vond ik hem ook niet. Ik vind het een excentriek toppertje. :)
De Born to be Mild... ik begrijp waarom iedereen er zo tevreden over is. :heart_eyes: Ik kon het moeilijk geloven dat ik met 15 ml shampoo een zwaar vervuilde wagen kon wassen en dan had ik op het einde nog een paar liter sop over.


Hier nog een fototje van de Wookie's Fist aan het drogen. :p

IMG_0825.jpg


De washmitt linksonder is versleten, maar is/was zachter dan die van Mothers die er naast ligt.