• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Tim zei:
Droogdoek is ook binnen, ook lege sprayers, emmers, applicator pads etc.
nice nice nice, ga ik nog wat aan men bestelling toevoegen denk ik :D

//edit: hupa staat al weer wat bij, waarom bieden jullie toch zoveel leuke spullen aan :D
 
Tim zei:
Droogdoek is ook binnen, ook lege sprayers, emmers, applicator pads etc.
Tim..invoeren in de webshop!!! :party: :party:

Wat is trouwens het verschil tussen de Dodo Juice Supernatural Window Waffle en de Dodo Juice Mint Merkin - Microfibre Window Cloth ?
 
Oops.. :-" beetje druk gehad de laatste dagen hehe

Ehm.. komt de wookie mitt en de SN drying towel (die witte) ook nog in het assortiment? Denk dat ik zo maar is een order ga plaatsen weer :rules
 
Tim zei:
Droogdoek is ook binnen, ook lege sprayers, emmers, applicator pads etc.
Nu ben ik al voorzien van goede emmers maar toch nieuwsgierig :ja

Wat betreft de Wookie's, die moeten zich nog voortplanten maar over het gedrag van de Wookie is nog weinig bekend.:p
 
Wat is het frmaat van die finger mitts? Dat is niet echt duidelijk te zien in op de foto of info. Echt alleen de toppen van je vingers bijv. of zijn ze groter?

En heeft iemand die blue roo app. al getest?
 
Met mijn vrouwenhandjes gaan ze volledig over 3 vingers, ik vind ze vrij groot voor een fingermitt.
Trouwens de Supernatural Drying Towel ? de Soft Touch Drying Towel
 
Tim zei:
Wookie = slecht leverbaar.

SN Drying Towel is er al, goed zoeken, staat online.
@Tim

detailingsupplies013.jpg


De gele towel staat online inderdaad, het ging om de witte ;) Ik zal de site nog is doorzoeken... kan ie meteen in t mandje :)
 
lol, de wookie staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar dat zal nog wel even duren.
Ondertussen heb ik gezien dat de status van mijn bestelling staat op: verzonden!
Men nieuwe dodo spullen zijn dus onderweg :grinning:
Eenmaal ik ze getest heb zullen de reviews volgen!
 
Deze morgend de Golf nog eens gewassen en bij het afspoelen viel het me op dat dat ene laagje Blue Velvet op men wagen echt goed standhoudt. Ongeveer 3.5 maanden geleden heb ik heel de wagen 1 laagje Blue Velvet gegeven (wou de duurzaamheid testen) en nu dus, na maanden van winterse omstandigheden is de BV nog steeds aanwezig.

Heb nog een filmpje gemaakt van de sheeting (gsm-kwaliteit) om me te amuseren. Was niet van plan het te uploaden, dus het zijn maar amateurbeelden :)

 
nice, ziet er idd nog goed uit. Hier is net een doos van carclean afgeleverd. Maar eens snel opendoen en men nieuwe aanwinsten bekijken :party: