• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

whaha idd sommige dingen zijn wel voor de heb ;)

nu blij dennisrofl

Maar in het geval van deze mitt denk ik dat het wel een toegevoegde waarde is :!
mocht anders blijken dan komt hij mooi in de vitrinekast ;)
 
Dibbuz zei:
Ik geef eerlijk toe, vele dingen zijn gewoon voor de heb. Die M19 is duurder dan een gewone Dodo wax maar dit is voor mij echt een toegevoegde waarde voor mijn collectie.

Ik denk dat ik mezelf (en ook oa Sjoerd, zeg aub anders voel ik me zo alleen ;)) niet echt kopen voor gebruik maar gewoon voor de heb. Totaal niet functioneel maar gewoon leuk. Ik heb er veel plezier mee om zoveel mogenlijk te hebben dus die Time to Dry gaat er ook wel komen haha.

Ach ja . De een postzegels en de ander potjes wax. Je hoeft er maar plezier mee te hebben. Als je verzamelwoede voorbij is kun je er nog altijd de eerste 200 jaar elke week je autotje waxen :D
 
sjoerdnijhuis zei:
Wax is en blijft mijn favoriet om te verzamelen ;)
Welke is jouw absolute favoriet (dus even helemaal los van prijs/kwaliteit)?

Welke is jouw favoriet mbt. de beste prijs/kwaliteit?
 
Absolute favoriet? hmm moeilijk..
Denk dat ik qua verwerking nu voor de Shield ga maar de Füzion Concorso en E-Zyme heb ik nog niet op een hele auto gebruikt.. dus kan nog veranderen :!

Prijs/kwaliteit... wat is dat :D nee let ik niet op.;)
 
Kun je de waxen eigenlijk op een auto zetten als het vriest ?? Auto is namelijk helemaal klaar, behalve de wax. En dat kan eigenlijk niet binnen. Is dat een probleem??

Plaats het maar hier omdat het om een Dodo wax gaat...

Groet, Peter
 
Probeer gewoon een klein stukje. Opbrengen zal wel goed gaan. Nawrijven zou een probleem kunnen geven.
 
Is wel erg koud hoor. Ik ben bang dat de wax niet goed zal curen en je problemen gaat krijgen met uitpoetsen. Gewoon even een stukje op een paneel proberen, even laten curen en vervolgens afnemen. Gaat dit goed doe je gewoon de hele auto.
 
Ik heb een vraag je over Dodo Juice Time to dry

Wat doet dit product nou precies? En heeft iemand er al ervaring mee ?
 
Nog meer nieuwe Dodo spullen:
LET US SPRAY SPRITZ BOTTLES
- Empty spritz bottles
- Available in 250ml 'finger' pump spray (RRP 2.75 GBP), 250ml 'trigger' spray (RRP 2.95 GBP), 500ml 'finger' pump spray (RRP 3.75 GBP), 500ml 'trigger' spray (RRP 3.95 GBP)
- Handy spritz bottles for dispensing diluted detailing products, IPA solutions, water etc. Available in both 250ml and 500ml capacities with either a finger or trigger pump.

lusspfingerlores.jpg


lussptriggerlores.jpg


SUPERNATURAL FINGER MITT WAX APPLICATORS
- Foam wax applicators
- Available in single and twin packs (single pack RRP 3.95 GBP, twin pack RRP 7.50 GBP)
- A bespoke, hand-stitched foam wax applicator, designed to Dodo Juice's specification. Made from the softest 110ppi foam and narrow enough to fit inside narrow-mouthed product jars. Allows the feel of 'finger application' yet with the consistency and convenience of foam pad application.

SOFT TOUCH DRYING TOWEL
- Ultra soft drying microfibre towel (RRP 8.95 GBP)
- Cotton-stitched edging, 43x66cm
- Made from the same soft microfibre as the Fantastic Fur buffing cloth, but larger. A good way to guard against swirlmarks when drying your car.

BLUE ROO POUCHED POLISH APPLICATOR
- Microfibre and foam applicator, with finger pouch (RRP 2.95 GBP)
- Designed for the application of liquid polishes
- An absorbent foam-centred pad, with a soft microfibre face - perfect for applying liquid polishes, pre-wax cleansers and preparations to paintwork. Handy pouch design allows for extra purchase during use.

SUPERNATURAL DETAILING CLAY
- Fine/medium grade detailing clay, 240gm pack (3x pieces x 80gm = RRP 17.95 GBP)
- Comes in a plastic case; not for sale in USA
- Three individually wrapped slices of fine-to-medium grade clay, in a plastic case. Gentle enough to use on softer paintwork (when used with a clay lube). Not for sale in USA.

SUPERNATURAL WINDOW WAFFLE MICROFIBRE
- Waffle-weave microfibre for use on glass (RRP 6.50 GBP)
- 40x60cm
- Similar to the Mint Merkin window waffle, but in white - so you know how dirty your microfibre is. Super-absorbent and with a perfect amount of 'cut' to help remove contaminants on glass.
DW linkje
 
Zitten weer leuke spullen tussen, dodo blijft het toch maar klaarspelen steeds leuke producten op de markt te brengen.
wanneer komen deze producten in de shop, kan ik ze meteen bij de openstaande bestelling doen :D:party: (zeker die spritsbottles)
 
het kriebelt om hier ook wat van te bestellen.. Zal mij toch een maandje moeten kunnen inhouden.. Gisteren pas nog een paar dingen besteld.. :D
 
Tsja hier vandaag ook al wat besteld maar me een beetje ingehouden.
Dus nog geen spraywax/sealant gekocht, maar braaf wacht op de Red Mist...
Carclean, wanneer komt de Red Mist binnen?
 
Er is een vervoersprobleem met de Red Mist. Er zit een stofje in dat niet ingevlogen mag worden. Is als het goed is nu opgelost. Hopelijk deze week binnen.