• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

B.K. zei:
25-30ml op een emmer..Voor de BTBM
Hoeveel doppen zijn dat en geldt dat ook voor de 250ML flesjes? Deze laatste heb ik namelijk als test gekocht maar als het dopje ook half zoveel inhoud heeft moet ik het aantal verdubbelen.
 
Door Dom van Dodo zelf vermeld dan een flesje van 250ml makkelijk 10-15 beurten moest doen ,dus 25ml is al meer als voldoende..
Kan trouwens niet vinden waar het staat..Stond ergens op DW..

Ik gebruik het dopje niet ,maar een maatbekertje.
 
Ok, bedankt. Woon jij trouwens op dit forum? :-b

Iemand die met aantallen dopjes werkt voor een wasbeurt met de 250ml fles BtbM? Ik heb geen klein maatbekertje namelijk.
 
2-4 capfuls are suggested for dosing... each capful is a measly 7ml from memory, so about 20mls in a big bucket.

Ik zat er zelfs een beetje naast..Quote van de Dodo Factory

Dus 4 kapjes zou 28 ml zijn..3 kapjes 21 ml ,lager als 3 zou ik toch zeker niet gaan.

Ik heb examens nu (zit aan de bureau met de compu aan) ,dus ik moet eigenlijk leren..Iets wat ik dus regelmatig vergeet..:no
 
B.K. zei:
Ik zat er zelfs een beetje naast..Quote van de Dodo Factory

Dus 4 kapjes zou 28 ml zijn..3 kapjes 21 ml ,lager als 3 zou ik toch zeker niet gaan.

Ik heb examens nu (zit aan de bureau met de compu aan) ,dus ik moet eigenlijk leren..Iets wat ik dus regelmatig vergeet..:no
Ahh, ja dat ken. Compu aan en leren is geen goeie combi. :-"
 
Vandaag was het een 6-7 weken geleden dat ik de golf van een laagje Blue Velvet voorzien had. Na het kleien is er toen buiten de Blue Velvet geen enkel andere vorm van bescherming aangebracht. Sterker nog, de wagen is sindsdien niet meer gewassen, heeft enkele dagen onder een dik pak sneeuw gestaan, heeft een hele portie zoute wegen moeten verdragen enz...

Vandaag dus eindelijk de wagen kunnen wassen. Ik keek er al lang naar uit! Bij het afspoelen was er geen enkele vorm van beading of sheeting te zien. Dak en motorkap was een plas water.
Dan begonnen met inzepen (NXT shampoo) en bij het afspoelen viel het onmiddellijk op, sheeting was weer zoals het hoorde! Ook beading was terug van weggeweest. :party:

Ben dus eigenlijk wel redelijk onder de indruk van Dodo Juice. :)^
Wat betreft duurzaamheid doet ie het naar mijn normen behoorlijk goed. Volgende keer breng ik wel nog een sealant zoals de EX-P aan.

Oh ja, heb enkele filmpjes van het sheeten gemaakt met men gsm, maar die kan ik pas morgen overzetten naar pc.
 
Hier een filmpje. Niet de meest indrukwekkende sheeting, maar gezien de winterse omstandigheden best ok vind ik!

 
Ik vind het zeker een nette sheeting hoor. De beste sheeting krijg je toch alleen maar net na het aanbrengen van de wax.
 
En dan te denken dat ik misschien nog 80% over heb van het testpotje Blue Velvet :p
Echt topwax!

Op het dak ligt trouwens Purple Haze sinds 6 weken terug. Die zit er ook nog steeds goed op. Misschien ietsje minder dan de Blue Velvet nu.
 
Tim zei:
Ze zijn nu allemaal ingevoerd :)

Ik zal na moeten vragen of de sprayer apart te krijgen. Is. Je kan in ieder geval wel de versie met sprayer aanschaffen:

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Born_Slippy_clay_lube_500ml__101241

LET OP! De prijzen zijn nog NIET definitief. Ze kunnen dus nog iets wijzigen.
Het is niet dat ik ongeduldig ben ofzo :-"
Maar heb je toevallig al een idee wanneer de producten er gaan zijn en of de prijs dan hetzelfde blijft?
 
Ik weet het, maar het kriebelt wel, als het moet zet ik hem hier gewoon in de garage en was ik hem binnen. Dan nog het warmtekanon op in de garage en dan komt het helemaal goed :D
 
rodders zei:
Het is niet dat ik ongeduldig ben ofzo :-"
Maar heb je toevallig al een idee wanneer de producten er gaan zijn en of de prijs dan hetzelfde blijft?

Heb ze ook al een tijdje besteld. Ik geloof dat ik op DW gelezen heb dat 2 producten midden januari en de andere nieuwe producten eind januari geleverd worden. Zal nog eventjes wachten worden... ;)

gevonden op DW: "The QDs will officially be available from the 14th Jan and the shampoo and clay lube at the end of the month. This is just because production batches and launching the products takes a lot more time, so we can't do them all together, today..."
 
Normaal gezien niet. Dacht dat Dom ergens geschreven had dat ze te duur en te goed zijn om als productieversie gelanceerd te worden. Je kan ze momenteel wel kopen via DW, ik heb er alvast eentje besteld :)

edit: heb eventjes zitten zoeken, ik vind het niet meer waar ik dat gelezen had. Tim zal het toch eventjes moeten ophelderen denk ik :p