• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Tim zei:
We proberen de producten morgen of overmorgen voor preorder online te zetten!

Damn iemand zal me veel pijn doen als ik nu weer bestel.... :klap

Jullie maken me arm ,maar het is veel te moeilijk om aan de verleiding te weerstaan.
 
Iemand meer informatie over dit product; Sour Power gloss-enhancing shampoo?

Wat is het verschil tussen BTBM en deze nieuwe Sour Power shampoo?
 
Even ,de Sour Power zou een lichte "wax" laag nalaten bij het wassen ,gelezen op DW..:weetniet

It won't beat BTBM... it is a sister product... it has carnauba in, whereas BTBM is pure cleansers...
 
Tim zei:
We proberen de producten morgen of overmorgen voor preorder online te zetten!

Nice! Voor de zekerheid Tim, als ik nieuwe Dodo spulletjes bestel samen met nog wat andere dingen, is het goed dat ik dan pas betaal wanneer de Dodo aangekomen is? Zakgeld van de maand december is namelijk al uitgegeven :p.
 
ik ga de spullen ook al bestellen, maar de red mist protection detailer staat nog niet in de shop, kan dat?
 
Ze zijn nu allemaal ingevoerd :)

Ik zal na moeten vragen of de sprayer apart te krijgen. Is. Je kan in ieder geval wel de versie met sprayer aanschaffen:

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Born_Slippy_clay_lube_500ml__101241

LET OP! De prijzen zijn nog NIET definitief. Ze kunnen dus nog iets wijzigen.
 
Denk dat ik die dan maar met sprayer neem, komt wel iets duurder uit, maar het past mooi bij de collectie dan, en dat is toch ook een beetje belangrijk :)
 
als ze er allemaal instaan ga ik ook bestellen, en moet ik dan nu al betalen of pas als de dodo spullen er zijn?
 
en de bestelling is geplaatst :cool:
Bedankt om ons zo goed op de hoogte te houden via het forum Tim, weer eens een bewijs van jullie top-service!
 
https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Sour_Power_gloss-enhancing_shampoo_500ml__101237

Meng verhouding van 500 op 1 dopje van de Sour Power shampoo, hoe is deze verhouding bij de Born To Be Mild? Kan binnenkort mijn dodo range weer uitbreiden volgens mij! ]d~^

[edit]Het antwoord is tot 1000 op 1![/edit]