Arjan zei:Gaat er nog een quick detailer komen eigenlijk?
Er komt een heleboel aan, echt een stuk of 5 nieuwe producten die bijna klaar zijn, waaronder een goedkopere shampoo en een detailerspray!
Arjan zei:Gaat er nog een quick detailer komen eigenlijk?
MartijnIbi zei:Zijn er mensen hier die de Rubbishboys wax en/of Blue velvet van Dodo gebruiken? Ik zit erg te twijfelen tussen deze waxen. .
De doelgroep is donkere lak soorten (metallic). Ik ben wel benieuwd wat jullie van deze waxen vinden na gebruik.
idd, review zijn er goed van. En worden dacht ik eind dit jaar begin volgend jaar(januari) verwacht. Of tim ze dan al in het assortiment heeft weet ik niet.Dibbuz zei:Het is toch een drying-aid sprayer en een soort van QD+ spray?
ik vind de prijzen op zich nog meevallen;Dibbuz zei:Best prijzig zo te zien, jammer.
Waar in Belgie ligt Maaseik?
Maaseik is een stad in de provincie Limburg in België. Ze telt ruim 23.500 inwoners, waarvan 2182 inwoners met Nederlandse nationaliteit.
Maaseik ligt aan de Maas tegenover het Nederlandse kerkdorp Roosteren
Dodo zei:Here are the forthcoming Dodo products...
From left to right:
Sour Power gloss-enhancing shampoo 250ml
Time to Dry drying detailer 250ml
Sour Power gloss-enhancing shampoo 500ml
Time to Dry drying detailer 500ml
Born Slippy clay lube 500ml
Born Slippy clay lube refill 250ml
Born Slippy clay lube refill 500ml
Red Mist protection detailer 250ml
Red Mist protection detailer 500ml
As you can see, we did manage to produce them before xmas. However, due to the logistics of launching them, you will have to wait until early Jan to buy them... we think they'll be worth the wait, tho'