• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

ik heb net een pot besteld, ben benieuwd hoe het gaat zijn op die op men wagen te hebben! Tis de blue velvet geworden!
 
De Machine Stick is voorradig voor de Supernatural 2.0:

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Supernatural_Machine_Stick_60ml_SNMS60_101198


De Double Wax is nu ook als testkitje verkrijgbaar. Met Lime Prime of de Lite versie:

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Double_and_Lime_2x30ml_200ml_DJTT012_101196

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Double_and_Lite_2x30ml_200ml_DJTT013_101197
 
MartijnIbi zei:
Zijn er mensen hier die de Rubbishboys wax en/of Blue velvet van Dodo gebruiken? Ik zit erg te twijfelen tussen deze waxen. .

De doelgroep is donkere lak soorten (metallic). Ik ben wel benieuwd wat jullie van deze waxen vinden na gebruik.

Ik heb de Rubbish Boys Original Edition en de Rubbish boys Juiced edition. Be over de glans van beide waxen zeer tevreden. helaas moet ik zeggen dat de Original edion heel snel verdwenen was, vermoedelijk omdat er een laag M21 onder zat. Bij het aanbrengen (met de blote hand) vond ik het al niet erg pakken aan het oppervlak.

De Juiced edition heb ik nu een maand geleden aangebracht. Door regen een modder op onze polderwegen is de auto natuurlijk niet schoon meer maar wat wel opvalt is dat mijn donkerblauwe kleur een fantastische warme gloed en mooie glans heeft.

De juiced Edt had ik over het restant van de RBOE aangebracht. Het ziet er naar uit dat deze laag nog volledig inact is.

Dit voorjaar doe ik weer een volledige detail zonder synthetische of andere kunstmatige toevoegingen. ben benieuwd naar de prestaties van de RBOE als ik hem zo opbreng.

Houd er wel rekening mee dat aanbrengen met de blote hand best een aardig karwei is. De wax is zo hard dat het zonder het verwarmen in de handpalmen echt niet te verspreiden is (of het moet warmer zijn dan het eind september was)
 
Ik heb de Rubbishboys Juiced uiteindelijk toch gekocht en nu inmiddels al weer drie weken geleden aangebracht. Eerste even de Lime Prime Lite gebruikt en vervolgens een laagje Rubbishboys.

In deze drie weken is de auto niet meer behandeld en alleen meer super goor geworden, maar nog steeds een keurige beading van de wax. Ook de kleur blijft gewoon mooi diep :)^
 
Een leuke 50/50 shot. Betreft hier het dakraam op zolder. Links onbehandeld, rechts behandeld met Dodo Juice Rubbishboys Juiced Edition.
Eerst het raam goed schoon gemaakt met Meguiars APC en Meguiars Glass Cleaner Concentrate.

Aardig beading shotje als ik het zo zie ... :-"
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

:D
 
Wanneer krijg je deze Tim??

voor
DSC00793.jpg

achter
DSC00794.jpg


Groet, Peter
 
Tim ,van de Detailer-Spray en Spray-Sealant zijn wel al reviews te vinden ,maar je hebt nog geen idé wanneer ze echt uitkomen ofwel..?
 
Het is toch een drying-aid sprayer en een soort van QD+ spray?
 
Dibbuz zei:
Het is toch een drying-aid sprayer en een soort van QD+ spray?
idd, review zijn er goed van. En worden dacht ik eind dit jaar begin volgend jaar(januari) verwacht. Of tim ze dan al in het assortiment heeft weet ik niet.
 
Best prijzig zo te zien, jammer.
Waar in Belgie ligt Maaseik?
 
Dibbuz zei:
Best prijzig zo te zien, jammer.
Waar in Belgie ligt Maaseik?
ik vind de prijzen op zich nog meevallen;
bvb de dodo Red Sray Sealent QD komt in prijs overeen met de Z-8 van zaïno, en het zouden dan ook vergelijkbare producten.
Op detailingworld laat dom ook weten dat hij met de clay lube probeert een 'iets' goedkoper alternatief te geven voor de last-touch.
De prijzen die daar staan vermeld komen wel iets duurder. Wat ik er dan wel een voordeel aan vind is dat je het tot 1:10 kan aanlengen.
Dit zorgt ervoor dat je niet direct een galon moet kopen om even toe te komen!


Maaseik ligt in Belgisch limburg, vlak tegen de nederlandse grens
Maaseik is een stad in de provincie Limburg in België. Ze telt ruim 23.500 inwoners, waarvan 2182 inwoners met Nederlandse nationaliteit.

Maaseik ligt aan de Maas tegenover het Nederlandse kerkdorp Roosteren
 
Bij deze even een vraagje :

Ik heb nu Natty's van PB. Als ik deze vergelijk met de waxen van DJ; is het dan een soft of een hard wax ???

Groet, Peter
 
De geruchten gingen al een tijdje :

Dodo zei:
Here are the forthcoming Dodo products...

DSC_0034.jpg


From left to right:

Sour Power gloss-enhancing shampoo 250ml
Time to Dry drying detailer 250ml
Sour Power gloss-enhancing shampoo 500ml
Time to Dry drying detailer 500ml
Born Slippy clay lube 500ml
Born Slippy clay lube refill 250ml
Born Slippy clay lube refill 500ml
Red Mist protection detailer 250ml
Red Mist protection detailer 500ml

As you can see, we did manage to produce them before xmas. However, due to the logistics of launching them, you will have to wait until early Jan to buy them... we think they'll be worth the wait, tho' :)

Leuke kleurtjes :D :D

Groet, Peter