• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Je kan natuurlijk niet verwachten dat Tim 24 uur per dag alle forums afgaat om naar nieuwtjes te speuren.

Maar op DW staat dus het volgende:

IMG_1460.jpg


http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=86452
 
Aha Dom (van Dodo) heeft mij hier niet over geinformeerd nog :)

We krijgen wel van grit guard de translucent emmers, ik denk dat ze net zo doorzichtig zijn als deze, maar dat weet ik niet zeker.
 
Die emmers ook gezien op DW, ben er zoals steeds met de producten van Dodo Juice sterk in geïnteresseerd! Denk dat mijn volgende bestelling vol gaat zitten met Dodo spullen: Doeken, evenuteel emmers en als ik het goed heb komt er ook Supernatural in een stick aan! En de toekomstige QD niet vergeten. Als die allemaal te bestellen zijn, dan ga ik mezelf eens verwennen :grinning:
 
Is het niet een "gewone " transparante emmer met een Dodo sticker? Ik las laatst dat ze ook stickers leverden.

Gr. Bas
 
Yep, het is een normale emmer. Kijk maar, bovenop zit een sluiting voor een deksel. Het is een saus / latex emmer. Niet dat daar iets mis mee is natuurlijk. :star
 
Maar ja, deze "normale" transparante emmers zijn blijkbaar moeilijk te krijgen aangezien bijna niemand ze verkoopt... :-"
 
Ik ben benieuwd wat die DJ emmer moet gaan kosten. Ik vindt die 30 euro voor de Meguiars emmer + gritt guard al te belachelijk... }:)w

Bij mij op de zaak verkopen we zwarte bouwemmers 12 liter voor 'slechts' 1,46 ex btw per stuk.

Inkoop kost deze 0,60 cent ... :-"
 
Er komen stevige witte/semitranspie van Grit Guard onze kant op. We kunnen waarschijnlijk deze combineren met een Grit Guard inlay en verkopen als pakket voor rond de 20,- dat scheelt al aanzienlijk!

We krijgen ook goedkope transparante emmers, ik krijg deze week de offerte.

En nu weer ontopic. :)^
 
Dit topic ff uit het stof halen.......;)

Misschien een domme vraag.....;

Gebruik zelf vaak de PB White Diamond glaze met daarover Nattys Paste Wax.

Nu heb ik bij Tim (waar anders) Dodo Juice Diamond White gekocht. Zou dit ook een goede zijn voor over de PB Glaze?

Dus ff kortgesloten;

Over de PoorBoys White Diamond de Dodo Juice Diamond White ??

gr.

JP
 
Die combinatie lijkt mij ook erg interessant voor mijn eigen auto. Mocht je er toe besluiten deze aan te schaffen dan zie ik er graag een Show Off en/of review van terug :grinning:
 
Heb ze al binnen, maar vanwege 'kuch-verkoudheid-kuch' niet in staat de auto te detailen. Terwijl hij er toch erg 'viezz' bij staat.....:sob:
 
Hoi JPeG, ik ben ook erg benieuwd wat dat gaat opleveren.
Zelf gebruik ik nu de white diamond en daarna de EX+carnauba van PB. Heb er al vaak aan gedacht of de Diamond White van Dodo en nog mooier resultaat op zou leveren.

Hoop dus voor jou (en mijzelf) dat de verkoudheid snel over is :-"
 
JPeG zei:
Heb ze al binnen, maar vanwege 'kuch-verkoudheid-kuch' niet in staat de auto te detailen. Terwijl hij er toch erg 'viezz' bij staat.....:sob:

Same here...
Wagen is al meer dan een maand niet meer gewassen en ik heb een hele week met een zware griep/verkoudheid in men bed gelegen.
Ach, nog een weekje les en daarna heb ik een week vakantie met leuke vooruitzichten: 3 wagens wassen, waarvan 1 polieren + waxen en nog eentje de wax opfrissen. Dan men lakdiktemeter eindelijk in de praktijk testen en dan als kers op de taart eindelijk mijn Dodo Juice waxen eens uitproberen! :)
 
Je kunt er uiteraard ook nog EX-P tussen zetten (over de glaze en onder de wax). Die is sowieso te combineren met beiden (amino active), en je hebt nog wat extra glans/bescherming. ;)
 
Da's denk ik een mooie voor Tim om dat eens haarfijn uit te leggen... :grinning:

Het komt er op neer dat EX-P een verbinding aangaat met andere producten, en je geen probleem hebt met hechting van twee totaal verschillende producten.

Uit de beschrijving: "EX-P is amino functioneel en dat houdt in dat het in meerdere lagen gebruikt kan worden (ook bovenop andere producten)!"