B.K. zei:Wat kosten ze eigenlijk juist..Geloof ergens 20 pond gelezen te hebben..?
Is dat dan ongeveer 26-27 euro..?
sjoerdnijhuis zei:zow ook gepoogd te bestellen zal denk ik de droogdoek ook maar doen denk ik ...
B.K. zei:Wat kosten ze eigenlijk juist..Geloof ergens 20 pond gelezen te hebben..?
Is dat dan ongeveer 26-27 euro..?
sjoerdnijhuis zei:Euhh wat is het verschil tussen een "normale" mitt en deze dan?? scheelt 7 euro...
sjoerdnijhuis zei:Wat nou nerd?? gebruik alleen maar op eigen auto:! kan niet voorzichtig genoeg zijn.
Xizer zei:Ik vind het een beetje nerd om eerlijk te zijn. Als je 25 euro gaat betalen voor een washmitt dan klopt er volgens mij toch iets niet met je.
Waarom zijn er nu eigenlijk mensen die stel op sprong die mitt gaan bestellen? Omdat er Dodo Supernatural op staat? Ik vraag me af of men dat ding ook zou bestellen als er 'Valma' op had gestaan... :-"
Xizer zei:Ik vind het een beetje nerd om eerlijk te zijn. Als je 25 euro gaat betalen voor een washmitt dan klopt er volgens mij toch iets niet met je.
Waarom zijn er nu eigenlijk mensen die stel op sprong die mitt gaan bestellen? Omdat er Dodo Supernatural op staat? Ik vraag me af of men dat ding ook zou bestellen als er 'Valma' op had gestaan... :-"
-Vanquish- zei:Ik zie het meer als een hebbeding. Heb net enkele Dodo Juice producten besteld en ga volgende keer nog een wax van Dodo kopen. Die Mitt is gewoon leuk en na de feestdagen heb ik nog wel wat geld over...
Om maar te zeggen, ieder doet toch wat ie wil?
Wat is 25 euro op je hele detailercollectie, zeker als je de indrukwekkende collecties van sommigen hier ziet (en sorry dat ik je er bij betrek Dibbuz), maar Dibbuz heeft net een potje wax gekocht waarvan ie (dacht ik) zei het nooit te gebruiken.
Soms wil je gewoon graag iets in je collectie!
Deze post is niet slecht bedoeld of zo, maar vond het maar een botte opmerking van je.
Oh ja, als er Valma had opgestaan had ik het nooit gekocht, ben nu eenmaal geen fan van dat merk, snappie?
sjoerdnijhuis zei:Nou ja ik ga volledig op de reviews van deze mitt uit... en kan me niet voorstellen dat deze minder is als een megs mitt.. de vezels echt een stuk langer op de foto te zien.
40% maakt het natuurlijk een groot verschil... maar maakt dat voor eigen gebruik iets uit dan?? (bedrijfsmatig kan ik me voorstellen van wel)
En ja zo heeft iedereen zijn ideeën over zulke dingen..