• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Wat kosten ze eigenlijk juist..Geloof ergens 20 pond gelezen te hebben..?
Is dat dan ongeveer 26-27 euro..?
 
sjoerdnijhuis zei:
zow ook gepoogd te bestellen :) zal denk ik de droogdoek ook maar doen denk ik ...

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar! Ik wacht nog eventjes wat reviews af, maar dit mitt, die wou ik gewoon direct :cool:
 
B.K. zei:
Wat kosten ze eigenlijk juist..Geloof ergens 20 pond gelezen te hebben..?
Is dat dan ongeveer 26-27 euro..?

Ietsje meer dan 25 euro denk ik dat het is, inclusief verzendingskosten, die trouwens niet extra worden aangerekend om naar het buitenland te verzenden!
 
Ik vind het een beetje nerd om eerlijk te zijn. Als je 25 euro gaat betalen voor een washmitt dan klopt er volgens mij toch iets niet met je. :D

Waarom zijn er nu eigenlijk mensen die stel op sprong die mitt gaan bestellen? Omdat er Dodo Supernatural op staat? Ik vraag me af of men dat ding ook zou bestellen als er 'Valma' op had gestaan... :-"
 
Euhh wat is het verschil tussen een "normale" mitt en deze dan?? scheelt 7 euro...
Wat nou nerd?? gebruik alleen maar op eigen auto:! kan niet voorzichtig genoeg zijn.
 
Het is inderdaad niet veel meer als de washmitt van mothers..Hij ziet er wel ook erg super uit..! Dus die paar euro gaan het niet maken denk ik ,je krijgt er ook iets speciaals voor terug lijkt me zo.

Wat me meer doet denken is de opmerking ergens op de pagina dat hij heel zwaar wordt eens nat.
 
sjoerdnijhuis zei:
Euhh wat is het verschil tussen een "normale" mitt en deze dan?? scheelt 7 euro...

Idd, 7 euro ofwel bijna 40% van de prijs. Vind ik een behoorlijk verschil!


sjoerdnijhuis zei:
Wat nou nerd?? gebruik alleen maar op eigen auto:! kan niet voorzichtig genoeg zijn.

M.a.w. deze mitt is beter dan een naar mijn mening toch al redelijk prijzige Meg's Mitt? Hoe ben je tot deze conclusie gekomen zonder de Dodo mitt getest te hebben?
 
Nou ja ik ga volledig op de reviews van deze mitt uit... en kan me niet voorstellen dat deze minder is als een megs mitt.. de vezels echt een stuk langer op de foto te zien.
40% maakt het natuurlijk een groot verschil... maar maakt dat voor eigen gebruik iets uit dan?? (bedrijfsmatig kan ik me voorstellen van wel)

En ja zo heeft iedereen zijn ideeën over zulke dingen..
 
Xizer zei:
Ik vind het een beetje nerd om eerlijk te zijn. Als je 25 euro gaat betalen voor een washmitt dan klopt er volgens mij toch iets niet met je. :D

Waarom zijn er nu eigenlijk mensen die stel op sprong die mitt gaan bestellen? Omdat er Dodo Supernatural op staat? Ik vraag me af of men dat ding ook zou bestellen als er 'Valma' op had gestaan... :-"

Ik zie het meer als een hebbeding. Heb net enkele Dodo Juice producten besteld en ga volgende keer nog een wax van Dodo kopen. Die Mitt is gewoon leuk en na de feestdagen heb ik nog wel wat geld over...
Om maar te zeggen, ieder doet toch wat ie wil?

Wat is 25 euro op je hele detailercollectie, zeker als je de indrukwekkende collecties van sommigen hier ziet (en sorry dat ik je er bij betrek Dibbuz), maar Dibbuz heeft net een potje wax gekocht waarvan ie (dacht ik) zei het nooit te gebruiken.
Soms wil je gewoon graag iets in je collectie!

Deze post is niet slecht bedoeld of zo, maar vond het maar een botte opmerking van je.

Oh ja, als er Valma had opgestaan had ik het nooit gekocht, ben nu eenmaal geen fan van dat merk, snappie? :p ;)
 
Xizer zei:
Ik vind het een beetje nerd om eerlijk te zijn. Als je 25 euro gaat betalen voor een washmitt dan klopt er volgens mij toch iets niet met je. :D

Waarom zijn er nu eigenlijk mensen die stel op sprong die mitt gaan bestellen? Omdat er Dodo Supernatural op staat? Ik vraag me af of men dat ding ook zou bestellen als er 'Valma' op had gestaan... :-"

:cool:
Cool!
 
-Vanquish- zei:
Ik zie het meer als een hebbeding. Heb net enkele Dodo Juice producten besteld en ga volgende keer nog een wax van Dodo kopen. Die Mitt is gewoon leuk en na de feestdagen heb ik nog wel wat geld over...
Om maar te zeggen, ieder doet toch wat ie wil?

Wat is 25 euro op je hele detailercollectie, zeker als je de indrukwekkende collecties van sommigen hier ziet (en sorry dat ik je er bij betrek Dibbuz), maar Dibbuz heeft net een potje wax gekocht waarvan ie (dacht ik) zei het nooit te gebruiken.
Soms wil je gewoon graag iets in je collectie!

Deze post is niet slecht bedoeld of zo, maar vond het maar een botte opmerking van je.

Oh ja, als er Valma had opgestaan had ik het nooit gekocht, ben nu eenmaal geen fan van dat merk, snappie? :p ;)

Zeker doet iedereen met zijn / haar geld wat ie zelf wilt, wat mij alleen opviel de laatste tijd zodra bepaalde merken met iets nieuws komen mensen dit meteen gaan bestellen. Ik vraag me dan af waarom? Voldoen de huidige middelen dan niet en zijn deze echt zoveel beter? Valma was overigens gewoon een voorbeeld, vervang het door elke ander vergelijkbaar merk.
Ik begrijp ook niet hoe mijn eerdere post als 'bot' =-o ervaren kan worden. Mijn excuses in ieder geval als dat zo overgekomen is bij jou.


sjoerdnijhuis zei:
Nou ja ik ga volledig op de reviews van deze mitt uit... en kan me niet voorstellen dat deze minder is als een megs mitt.. de vezels echt een stuk langer op de foto te zien.
40% maakt het natuurlijk een groot verschil... maar maakt dat voor eigen gebruik iets uit dan?? (bedrijfsmatig kan ik me voorstellen van wel)

En ja zo heeft iedereen zijn ideeën over zulke dingen..

Uiteraard, ik ben in ieder geval benieuwd naar een review!
 
Vergelijking met nerd vind ik niet zo netjes, maar ik neem het je niet kwalijk hoor.
Btw, waarom koopt iedereen hier opeens collinite insulator wax, ook gewoon een rage? en zo kan je blijven doorgaan...
 
De Dodo Juice zending is als het goed is onderweg, maar een deel van de producten komt pas eind deze maand :(

En elkaar graag in elkaars waarde laten! Dank u!
 
Ik had er geen ophef over moeten maken, heb een zware dag achter de rug en dan ben ik nogal snel op mijn tenen getrapt. :schaam
Mijn excuses!
 
Ik geef eerlijk toe, vele dingen zijn gewoon voor de heb. Die M19 is duurder dan een gewone Dodo wax maar dit is voor mij echt een toegevoegde waarde voor mijn collectie.

Ik denk dat ik mezelf (en ook oa Sjoerd, zeg aub anders voel ik me zo alleen ;)) niet echt kopen voor gebruik maar gewoon voor de heb. Totaal niet functioneel maar gewoon leuk. Ik heb er veel plezier mee om zoveel mogenlijk te hebben dus die Time to Dry gaat er ook wel komen haha.