Zo het is weer voorjaar dus dan maken we de clio weer eens mooi zomerklaar!
Dus beginnen met alles te verzamelen op de poetslocatie
Het ziet er nog best goed uit denk je?
Maar dan ga je wat beter kijken in de zon
En dan zie je swirls
En vuil
Dus ben ik begonnen met wassen, jammer genoeg gingen alleen allebei mijn foamguns ineens kapot dus niet kunnen foamen.
Wel de auto ingespoten met Non-ferro (om de ijzerdeeltjes te verwijderen) en Tar-X (om het teer te verwijderen)
Toen een sterke was met een scheut APC gebruikt om te wassen (ook alle sponningen).
Hier moest ik nog best veel snelheid achter zetten want ook al is het niet warm, een zwarte auto in de zon zag ik de damp er zo afkomen.
Hierna de auto naar binnen gereden en de gehele auto gekleid, ik had hiervoor aan 1 stukje klein genoeg er kwam namelijk nauwelijks wat af (alleen rond de wielkasten en onderaan de auto)
Ook de stootranden van de auto afgehaald, hier blijft altijd water onder zitten na het wassen.
Ik dacht al haal ik ze eraf, maak ze goed schoon en zet het allemaal netjes in de wax dat het helpt
Na het kleien ook een aantal kleine krasjes naar boven gekomen
Toen ben ik begonnen met polijsten van de auto, na een testspot gekomen dat ik de hele auto met mezzo op oranje doen.
Omdat ik het product altijd tot ongeveer aan stoffen doorwerk finished die voor mij goed genoeg dat ik geen rondje finale erna doe.
Alles "afgeplakt" om de motorkap te polijsten
Het resultaat van het bewerken van de krasjes op een rij (bij het rode pijltje zie je nog een restje)
Dat was het voor vandaag, morgen weer verder