Ik ben op zoek naar een duurzame bandendressing. Ik gebruik nu Poorboys Trim Restorer voor de banden, daar worden ze ook mooi zwart van, maar niet voor lang. Ik ben op zoek naar iets dat de banden 3 weken of zelfs langer goed zwart houdt. Of het nou een satijnen glans is of hoogglanzend, het maakt me niet zoveel uit, ik vind beiden wel iets hebben. Duurzaamheid staat bij mij op de eerste plaats.
Meg's Endurance tire dressing heeft op dit moment m'n voorkeur, ik heb gelezen dat deze erg duurzaam is. En dat voor een relatief lage prijs. hoe verhoudt zich dit tot andere producten in die prijsklasse, zoals Poorboys Bold and Bright?
Natuurlijk, Wolfgang's bandenspul is erg populair hier door zijn mooie satijnen finish. Maar deze is 2x zo duur, terwijl de finish voor mij niet de hoogste prioriteit heeft.
Hopelijk kan iemand me iets adviseren. thx
Meg's Endurance tire dressing heeft op dit moment m'n voorkeur, ik heb gelezen dat deze erg duurzaam is. En dat voor een relatief lage prijs. hoe verhoudt zich dit tot andere producten in die prijsklasse, zoals Poorboys Bold and Bright?
Natuurlijk, Wolfgang's bandenspul is erg populair hier door zijn mooie satijnen finish. Maar deze is 2x zo duur, terwijl de finish voor mij niet de hoogste prioriteit heeft.
Hopelijk kan iemand me iets adviseren. thx