• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

How To Emblemen verwijderen

Vorig jaar de Soft 99 Embleem Verwijder Kit meebesteld (https://www.carclean.com/nl/soft99-embleem-verwijder-kit.html) om de logo's achterop mijn toenmalige auto te verwijderen. Nog voordat ik aan verwijderen toe ben gekomen, was de achterklep opnieuw gespoten en derhalve de kit dus nog niet gebruikt.

Ik heb ik het verleden bij meerdere auto's de emblemen en logo's met succes verwijderd, dus ben wel bekend met het principe 'zagen met visdraad' (gevolgd door even kleien en evt een lichte polish), maar dus nog niet bekend met deze kit, met name de stickerverwijderaar. Iemand hier die daar inmiddels wel ervaring mee heeft?

Oh ja, de gehele verpakking is geschreven in het Japans, maar mijn Japans is de afgelopen 40 jaar nogal roestig gebleken. Boerenverstand echter genoeg aanwezig, Youtube doet ook z'n ding, maar ben vooral benieuwd naar de eventuele ervaringen hier