• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

How To Emblemen verwijderen

ik heb de type aanduiding ook van de punto (8jr oud) gehaald maar nu wel een dikke afdruk nog :(

ik heb autoglym polish gebruikt maar dat heeft totaal geen resultaat (ook niet op mijn licht verkleurde voorbumper overigens)


ssr3 proberen of is dat te ruig voor een fiat lak?
 
Misschien de dealer bellen.
Of anders eve de kofferklep bekleding loshalen, dan kan je misschien zien of er pennetjes aan zitten.
 
In principe zou je met elke metallic lak geen kleurverschil moeten krijgen na het verwijderen.
Er zit immers een laag blanke lak overheen.

Ik heb onlangs ze onlangs bij een Daihatsu Charade uit 1994 verwijderd en geen kleurverschil.
Ook een Astra F uit 1995 ( metallic zwart) geen kleurverschil.
 
Ik haal dit topic eventjes omhoog, omdat ik een vraagje heb over dergelijke emblemen :schaam

Weet iemand of de emblemen op de achterkant van een Renault Megane Coupe te verwijderen zijn?
En dat er dan natuurlijk geen putjes achterblijven (zijn de emblemen gelijmd?)

Het gaat om "Renault" en "Megane" :)^

Renault-Megane-Carzone-Specials-tuning-2.jpg
 
Bij het type Megane na die van jou heb ik het ook gedaan en zaten gewoon gelijmd en geen kleurverschil.
 
emilio zei:
Bij het type Megane na die van jou heb ik het ook gedaan en zaten gewoon gelijmd en geen kleurverschil.
Ik durf het eigenlijk niet, want heb namelijk nog contact gehad met de garage...
Die vertelden dat ze met pinnetes vast zitten!
Op gaten zit ik (m'n broertje) dus niet te wachten :(

Hopelijk is er nog iemand met dezelfde auto die dit kan bevestigen!
 
Kan je je vraag niet kwijt op een Renault forum?
Heb je binnen een half uur antwoord of gebruik daar de zoekfunctie even.:)^
 
OK.......na anderhalf uur dan ! :kissing:

Dennis....


Megane van voor 2002 met (gedeelde) pinnetjes na 2002 gelijmd !
Het logo R E N A U L T zit altijd met pinnen vast (voor 2002) Daarna komt dit logo niet meer voor ! (alleen typenaam zoals Megane Scenic Avantime enz enz)
 
Zoals Scenic al zegt,kan je de emblemen bij een Megane niet verwijderen.
Ik heb er ook een gehad en dit is nu het eerste wat ik bij elke auto doe.
Cijfers en letters vliegen er direct af.
Dus bij jouw Megane:confused:
 
En na het verwijderen gelijk 'luxe'kentekenplaten erop.
Dat maakt de achterkant helemaal strak.:party:
 
Even dit topic ophalen. Ik heb een Audi A6 en mijn embleem op de kofferbakdeksle is een beetje verweerd. Het 'zilver' van het embleem laat los en nu wil ik ipv een embleemloze kont het embleem verwijderen en een nieuwe ervoor terug plaatsen. Het verwijderen moet met het volge van de aanwijzingen in de how to niet zo'n probleem zijn, mijn vraag is eigenlijk....hoe plak ik het nieuwe embleem weer vast, ergo met welke lijm?