• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

En nog een newbie..

Non Ferro bevat behalve een de-ironizer ook iets van een shampoo om gewoon vuil te verwijderen. In dat licht bezien is het niet vreemd dat het een bakje met ijzeroxide juist wat minder snel te lijf gaat (wegens lagere concentratie de-ironizer).
 
Wel oppassen dat je niet ( zo min mogelijk)te veel op de naaf doppen spuit,
die vinden dat over t algemeen niet zo fijn.
En ook vooral het goedje afspuiten , voordat het opdroogt.
 
  • Leuk
Reactions: Erik1985
IMG_20210406_191503.jpg

Jazeker het gaat ergens op lijken... Ook een spray flacon voor een foam laagje gekocht, er gaat 1,5L water in... Zou dit genoeg zijn voor de hele auto?
Enneen kwast voor de velgen in te kunnen werken..
 
@GeBas
Das opzich wel een goede ja... Als hij roest doe ik hem weg...
Ik las laatst dat er een shampoo was waarvan je maar een paar druppels van hoeft te gebruiken, en dus zeer zuinig in gebruik was, ik weet alleen niet meet welke dit was.... Weten jullie hier een goede shampoo in?
 
Bilt-Hamber auto-foam hoeft niet zozeer te schuimen :innocent: 30ml in de 1,5 liter fles levert een 2% mengsel op, dan heb je een prima pre-wash. Doe eens gek en maak er 3 of 4% van, werkt het helemaal als een tierelier.

Kun je met die 5 liter wel even vooruit :joy:
 
  • Leuk
Reactions: Jansen