• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaren detailers uit het zuiden voor een clinic / meeting ???

kijk eens aan ! nog veel dichter in de buurt ook nog!
de ruimte is er, nu de rest nog, wie pakt zich bij mekaar?(organiseren)


1)nick
2)
3)
 
Ik ga morgen even op kantoor overleggen hoe en wat (da's de meest geschikte ruimte, want ook voldoende parkeerplaatsen in de buurt en ligt redelijk dicht bij de A2, afslag Born). Ik weet uit mijn hoofd niet precies waar we wateraansluitingen in/achter het pand hebben.

Hebben we overigens al een datum in gedachten (het is nu wel vakantieseizoen)?
Het is denk ik het beste als de organisatie gewoon een keer bij mij op kantoor komt en dan plannen we even wat we moeten regelen en dan kunnen we vrij vlot aan de gang.

1)nick
2)peter
3)
4)
 
Zijn er ook de gevraagde ervaren detailers bij ? Zoals gevraagd door topicstarter.

Natuurlijk afhankelijk van datum, of ik kan komen. Waar in Limburg is geen probleem
 
Zojuist even gecheckt, we hebben op de parkeerplaats een wateraansluiting, dus dat mag geen probleem zijn.
 
Topic begint weer een beetje stil te vallen, geloof ik. Ergens eind augustus een datum prikken?

Voor wat betreft de ervaren detailers: er zijn er in Zuid-Limburg een aantal (zie het Meguiar's forum). Er zal er toch wel een op uitnodiging willen komen? ;)
 
Misschien wil de TS wel weer eens een clinic/meeting organiseren, hij is inmiddels zelf wel ervaren genoeg. (denk ik)