• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Johnwoo

johnwoo

Detailing guru
20 feb 2011
333
155
Hi,

Mijn naam is Johnwoo, 25 jaar en woon in Emmen. Ben al jaren een echte was fanaat en heb al veel geleerd van verschillende fora.
Daarnaast actief lid van het Audiforum en in het bezit van een zwarte Audi A6 Avant.

De auto moet er voor zover dat mogelijk is in de winter altijd spik en span uitzien. Zowel binnen als buiten krijgt de volledige aandacht.
Mijn passie voor auto's zal dus niet zoveel verschillen met de andere forumleden.
Ik heb gisteren het filmpje bekeken van die gast uit de UK en er werd aangegeven dat er maar een heel klein percentage de auto's zelf poetst of wast.
Onvoorstelbaar omdat ik niet anders gewend ben!

Vorig jaar tot volle tevredenheid mijn eerste bestelling gedaan bij CC. Eigenlijk alle (basis) benodigdheden besteld om de auto met de hand te detailen.
Ik was na mijn eerste poets job echt verbaast over het resultaat en dat zonder machine ,^^ maar toch krijg ik niet altijd alles weg.

Na een goed gesprek met Duibbuz heb ik me gisteren alle benodigdheden besteld voor machinaal poetsen, inclusief de DAP900 :)
Vandaag dus in afwachting van mijn goede vrienden van TNT.
Zal dus ook zeer zeker aanwezig zijn bij de aankomende DAP Clinic, gezellig en de juiste mensen om je heen.

Ben eigenlijk alleen nog opzoek naar een kleine loods o.i.d. waar ik zo af en toe 1 auto kan detailen. Iets van 8x6m heb ik dus voldoende aan.
Doe het nu nog in de eigenlijk te kleine garage, dus als er iemand is die voor weinig geld een plek weet in Emmen dan houd ik me aanbevolen.

Hoop nog veel te leren op het gebied van detailen, zit nog met een aantal vragen dus jullie zijn nog niet van me af! :)

Gr. Johnwoo
 
Welkom! Je gaat in ieder geval lekker machinaal van start :) Wel mijn naam goed schrijven he? ;)
 
Dibbuz zei:
Welkom! Je gaat in ieder geval lekker machinaal van start :) Wel mijn naam goed schrijven he? ;)

Haha sorry!!

Heb je me die white wax erbij gedaan? :) Had je geloof ik met iemand anders besproken want ik had 'm later weer verwijderd, kan ik mijn velgen er mee doen want dan ben ik erg blij :party:.
Keek er eerst raar tegen aan maar zag later pas dat er 0,00 bij totaal stond haha ;).

Anders binnenkort de witte C1 van mijn vriendin er maar eens mee doen, wat zal ze gelukkig zijn :heart_eyes:
 
Doe die lekker op de lak man, de wax is top (kan ook gewoon op zwart hoor). Alleen die geur al... :heart_eyes:
 
Heya Jorn! Tof dat je ook hier ff geregisteerd hebt, denk dat je veel te weten komt over hoe / wat en welke producten je nodig gaat hebben.

Zie je wel @ poetsmeet.
 
SkyBuMp zei:
Heya Jorn! Tof dat je ook hier ff geregisteerd hebt, denk dat je veel te weten komt over hoe / wat en welke producten je nodig gaat hebben.

Zie je wel @ poetsmeet.

Jij vindt me ook overal! Stalker dat je bent rofl Heb meteen mijn avatar maar toegevoegd.
 
Thnx!

Stond ie net in de Mothers California Gold Pre-Wax Cleaner, Sealer & Glaze en Pure Carnauba Wax. Daarvoor ook helemaal gekleid etc..
 
Beste Louise,

Beter is het om een eigen draadje te openen in het voorstel topic. Dan reageert een ieder op jou persoonlijk. Dit wordt in de wereld gezien als het stelen van het topic van de topic starter.

Verder zijn commerciele links naar andere commerciele websites niet toegestaan helaas.

Van harte welkom, maar liever je eigen draadje starten.

Aficior