• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen met mijn Fiesta ST

martn

Detailing trainee
10 jan 2021
15
25
Hoi allemaal!

Mijn naam is Martijn, ik ben 26 jaar oud, woon in het oosten van Nederland en rijd een Ford Fiesta ST.

Er voelt niets lekkerder dan een schone auto. Ik heb altijd mijn auto's met de hand gepolijst en gewaxt, maar nooit ècht tot in de details getreden. Een buurman is dealer in Autoglym producten, daar ben ik mee begonnen. Zelf heb ik nu een hele hoop Meguiars aangeschaft omdat ik het prettig vind dat zij veel video's hebben over hoe dit toe te passen. Ik wil graag meer leren of het detailen en mij goed inlezen over alles. Momenteel moet ik het allemaal helaas nog met de hand doen en naar de wasbox rijden, maar zodra de mogelijkheid er is wil ik zeker verder met een eigen hogedrukreiniger en polijstmachine. Mijn auto gaat dit voorjaar eerst naar een professionele detailer, maar daarna wil ik hem graag zelf zo goed mogelijk blijven onderhouden.

Tot slot nog een fotootje van mijn auto.

fiestaaaa.jpg


Groeten!
 
Welkom Martijn!
Mooie ST :heart_eyes:, ben zelf de trotse eigenaar van een ST-line.
Heb je de mogelijkheid om op je huisadres een hogedrukreiniger aan te sluiten?
Zo ja zou ik daar meteen voor gaan, thuis de auto wassen is altijd veel fijner dan onder druk in een wasbox staan.
 
  • Leuk
Reactions: martn
@Marc O Bedankt Marc! Gaaf dat je ook een mooie Fiesta hebt! Helaas is dat nu niet mogelijk, ik woon in een appartementencomplex en mijn auto staat beneden in de parkeergarage. Dat is natuurlijk helemaal top, maar hem niet thuis kunnen wassen is echt een stuk minder.

Zodra ik een oprit heb is een hogedrukreiniger het eerste wat ik aanschaf. Nu ben ik genoodzaakt om vroeg in de ochtend naar de wasbox te gaan om boze blikken van wachtenden te voorkomen...
 
  • Leuk
Reactions: Marc O
@Timm hey man! Ik woon in Hengelo Overijssel. Nog steeds redelijk in de buurt, maar iets verder dan in omgeving Gelderland!
 
  • Leuk
Reactions: Timm