• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen

brian alpine

Detailing addict
27 okt 2015
18
63
42
Goes (zeeland)
hallo iedereen van Carclean,

ik ben Brian 33 jaar en kom uit Goes.
Ben al een poosje op dit forum om gewoon wat dingen te leren van jullie en kijk altijd met plezier naar alle projecten van iedereen.

Zelf ben ik heel actief met audio (Alpine) en vooral met custom audio zoals polyester kofferinbouw of deurpanelen noem het maar op!

van de week heb ik de eerste bestelling gedaan van carclean en netjes ontvangen en ben binnenkort jarig dus de vrienden en kennissen weten wat ze kunnen geven :-)

ik rij momenteel nog in me mazda 323f uit 99''
heb hem in het begin helemaal styling klaar gemaakt maar nu hij aan ze max qua kilometers (290.000) en bouwjaar komt heb ik hem geheel standaard gemaakt totdat ie de geest zou geven.

De volgende auto word zeker een opel astra J van het jaar 2012 want ik neem die over van mijn schoonvader!
Ik weet niet precies hoe ik foto's kan plaatsen van mijn mazda om te laten zien hoe die in zijn glorietijd was.

groetjes
Brian

Welkom Brian! We zijn uiteraard benieuwd naar de foto's! Deze kun je plaatsen door in het tekst vak te klikken op de afbeelding van een foto met daarin een landschap.

Succes met je eerste bestelling! Er zullen er naar verwachting nog vele volgen :)

de eerste 2 foto's waren toen ik de auto net gekocht had in 2011.
Na heel wat zoekwerk en contact via iemand uit canada van het mazda forum heb ik alle styling gevonden die ik wilde.

ook een paar van de audio toegevoegd want weet nu hoe het moet :-)

Bijlagen

• img1410135354.webp
    img1410135354.webp
    109,2 KB · Weergaven: 105
  • img1410135078.webp
    img1410135078.webp
    83,3 KB · Weergaven: 146
  • 2013-04-07 13.37.34.webp
    2013-04-07 13.37.34.webp
    54,1 KB · Weergaven: 149
  • SDC10980.webp
    SDC10980.webp
    280,9 KB · Weergaven: 122
  • SDC10979.webp
    SDC10979.webp
    291,1 KB · Weergaven: 124
  • paneel versterker klaar (1).webp
    paneel versterker klaar (1).webp
    40,6 KB · Weergaven: 176
  • paneel versterker klaar (5).webp
    paneel versterker klaar (5).webp
    33 KB · Weergaven: 139
  • woofermal (3).webp
    woofermal (3).webp
    38,5 KB · Weergaven: 147
  • woofermal (4).webp
    woofermal (4).webp
    274,4 KB · Weergaven: 131
  • woofermal af (5).webp
    woofermal af (5).webp
    249,6 KB · Weergaven: 132
  • tweeterhouder (1).webp
    tweeterhouder (1).webp
    43,6 KB · Weergaven: 111
  • tweeters.webp
    tweeters.webp
    48,2 KB · Weergaven: 171
Welkom hier. Mooie Mazda en wat een werk heb je daar aan gehad!
Wat betekent dat Protégé achterop? Is dat standaard of iets speciaals?
Kun je uitleggen waarom je dat helemaal uit Canada moest halen? Of alleen de kennis en wetenschap?

Welkom hier. Mooie Mazda en wat een werk heb je daar aan gehad!
Wat betekent dat Protégé achterop? Is dat standaard of iets speciaals?
Kun je uitleggen waarom je dat helemaal uit Canada moest halen? Of alleen de kennis en wetenschap?

het is inderdaad veel werk geweest maar wel de moeite geweest omdat ik een paar prijsjes ermee gehaald heb :-)

protege5 is de amerikaanse en japanse aanduiding voor de 323f BJ, het is wel zo dat de mazdaas die daar rijden een 1.8 of een 2.0 of een 2.0 turbo hebben, maar die zijn niet geleverd in europa

hier is grotendeels 1.3 of 1.5 en 1.8 voor de facelift
en 1.8 en 2.0 zijn de na de facelift modellen ( zeer weinig te krijgen) en de 2.0 heeft 1 op de 8 de sportieve skirts en achterlip en andere voorbumper

de spullen voor mazda vooral de originele wat vanaf fabriek komt is hier alleen de vinden op de sportive uitvoering en die zijn bijna niet te vinden
en aan de andere kant van de zee zijn ze veel minder unieker, plus dat er ook nog een verschil zit tussen de 2 facelift types maar om dat uit te leggen ben ik een dag aan het typen :p

ik rij vanaf me 18e al mazda en weet ondertussen dat het heel lastig is om iets te vinden ervoor vooral de uiterlijke styling! al die polyesterbumper ben ik helemaal geen fan van en wil ik absoluut niet!

@brain alpine
Dankjewel voor de uitleg. Zeer leerzaam. Ik heb geen Mazda, maar het is bijzonder om te weten hoe een en ander in elkaar steekt.
Bijzonder allemaal hoor.

Laatst bewerkt: