• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen.

rik van eldik

Detailing rookie
26 aug 2017
6
18
25
Veenendaal
Hoi. Ik ben rik 17 jaar over 3 weken 18. Heb een bmw e46 uit 2004. In kleur black sapphire metallic. Kom uit veenendaal. Heb al mn eerste vraag. K heb chromen/stalen sierlijsten bij de ramen. Met great lion metal polish krijg ik ze niet glimmend. Iemand die weet wat wel werkt bij een e46.

Mvg rik

Bijlagen

• IMG_2113.webp
    IMG_2113.webp
    171,8 KB · Weergaven: 167
Hoi Rik, welkom op het forum.
Kijk je uit dat je niet met te grove middelen aan de slag gaat? Zoals al eerder werd geopperd, zal het waarschijnlijk kunststof zijn met een dun laagje eroverheen.

• Leuk
Reacties: rik van eldik
Hoi Rik, welkom op het forum.
Kijk je uit dat je niet met te grove middelen aan de slag gaat? Zoals al eerder werd geopperd, zal het waarschijnlijk kunststof zijn met een dun laagje eroverheen.

Deze sierlijsten zijn gewoon van metaal gelukkig, wil niet zeggen dat je ze met een grof polijstmiddel alsnog bekrast.
Ik heb ze tot nu toe nog altijd gewoon schoon gekregen met een licht polijst middel, maar ik weet niet hoe gehavend de lijsten zijn?