• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extreem waterafstotende ruiten

Ik heb ook nog weleens wat strepen en vegen na het gebruik van een glasreiniger.
In mijn geval weet ik dat het in al die gevallen heeft gelegen aan mezelf. Even gehaast de ramen nog doen, net even de doek gebruikt die wat minder schoon was dan ik dacht, dat soort dingen.
Neem ik er gewoon de tijd voor, dan is er meestal niets aan de hand.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Quantoxx
Dodo Juice bestel ik ook niet meer.
Ga nu eerst de Mothers opmaken.
En dan open ik de Monello Cristallino en of Gyeon Glass.

De auto finesse glasreiniger vond ik top. Ontvet echt goed.

Hoe zou je het anders doen? :confused:

Op een doek spuiten en wrijven?

Dat heb ik ook jarenlang gedaan...
 
  • Leuk
Reactions: opelmark
O dat is ook niet zo handig idd.

Altijd een 2e doek gebruiken om uit te buffen.
Leek mij best logisch.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Is mogelijk natuurlijk, maar kan het ook komen door gebruik van een andere (schone) doek @opelmark ?
ik gebruik dezelfde doeken met het andere ruitenmiddel dus daar ligt het niet aan, voor mij een compleet raadsel waarom ik het met de dodo groen heb, maar ik heb in het verleden al eens iemand van onze club gesproken die hetzelfde probleem had.

de dodo was overigens in de schaduw gebruikt en de chemicalguys op Sevenum in de zon.
ik sproei het altijd op een doek (anders heb je overal spetters zitten) poest het raam ermee en wrijf het met een schone doek schoon.
 
Ik heb nu de Poorboys glasreiniger in huis gehaald, maar nog niet geprobeerd. Nadeeltje van CM vind ik dat ie vlug verdampt, dus met een applicator aanbrengen en vervolgens uitbuffen gaat niet echt, meestal is het goedje eerder weg dan ik kan uitbuffen :p . Wel fijn dat het dan al niet meer streept, en de laatste beetjes toch nog zo weg zijn.
 
O dat is ook niet zo handig idd.

Altijd een 2e doek gebruiken om uit te buffen.
Leek mij best logisch.
Bij mij droogte t product erg snel op als ik het via een doek aanbracht. Met een disco duo is dit niet het geval.