• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff een voorstel ronde

gema

Detailing rookie
24 apr 2018
1
12
ijsselstein
Hallo ik ben gerard,ben 57 woon in het midden van het land,rij met een mitsubshi oulander 2.0 cvt,donker blauw

Na wat meegelezen te hebben heb ik mij aangemeld bij het forum

Was een beetje huiverig over de donkere kleur van de auto (in een ver verleden een zwarte astra gehad)
maar door veel zoeken op het net kwam ik op het forum terecht, waar ik inmiddels veel info heb opgenomen in de grijze massa, en ook veel info in de praktijk heb gebracht

Vandaag ff goed de hobby toegepast op de outlander met een 5 stappen plan van maquiars met de DAP 900
stond gewoon versteld over het bereikte resultaat, deed het eerst handmatig
Zal ongetwijfeld in de toekomst nog wel veel vragen hebben maar weet inmiddels dat ik hier op dit forum een schat aan info huist en iedereen wel bereid is om een oplossing voor een eventueel probleem aan te voeren

Zo als ik altijd zeg, Heren houd de gepoeste kant boven.
 
Hoi Gerard, welkom!

Elke kleur auto geeft zo z’n eigen plun en minpunten...

Ik heb n witte. Zie je niet zo snel swirls op, maar als je poetst zie je ook niet snel verbetering.

Heb overigens wel t idee dat de meeuwen t n mooie kleur vinden om op te schijten... maar dat vind iedereen volgens mij...
 
  • Leuk
Reactions: VincentK