• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Flink kleurverschil in lak door spuitwerk na schadeherstel (Ford Fiesta), wat nu?

Heb met een vroegere auto hetzelfde meegemaakt bij het herspuiten van de bumper.
Ook hier was een serieus kleurverschil. Bij de spuitafdeling van de officiële dealer werd ik terug wandelen gestuurd maar ik kon, met het toch wel te grote, kleurverschil niet leven.
Ben dan via via bij een andere carrosseriebedrijf gaan raad vragen en hier zag men meteen dat ik volkomen gelijk had. Volgens deze persoon was er, volgens het vakjargon, rood gebruikt ipv groen. Het ging nochtans om een grijze kleur maar kenners op dit forum zullen beter begrijpen wat er bedoeld werd.
Wanneer ik vroeg of hij, en natuurlijk op mijn kosten, de bumper wou herspuiten, gaf ie mij meteen de raad om bij mijn verzekering een tegenexpertise aan te vragen.
Ik heb dat dan ook gedaan en idd, er is een expert van de verzekering naar de bumper komen kijken en heeft aan de officiële dealer de opdracht gegeven om de bumper terug te herspuiten. Mijn auto heeft de spuiterij niet mogen verlaten vooraleer de expert persoonlijk terug was gaan kijken en nadien heeft hij met mij contact genomen om te vragen of ik tevreden was.
 
Sorry voor de late reaktie.
Maar ik heb mijn auto weer opgehaald.
Hij staat er weer netjes bij alle dingetjes die ik heb opgegeven bij de spuiter zijn verholpen.
Ik zal zo snel mogelijk even een foto uploaden zodat jullie hem kunnen zien.
ik ben tevreden en kan nu gaan beginnen met detailen op deze auto.
Heb hier nog wel wat vragen over maar die zal ik in een andere topic plaatsen.
 
Wat ben je met de duurste spuitkabine,duurste mengcomputer,als de man niet spuiten kan.Maar ja het moet meestal altyd snel gaan hè,geen tyd zoveel mogelijk auto's doen want die kassa moet rinkelen hè.
 
Stofjes zijn verdwenen.
Krasjes zitten er nog wel in.
Heb het gelaten voor wat het is.
De chef van de spuiterij wist mij te vertellen dat het onmogelijk is om een lak te poetsen zonder krassen er in.
Na die woorden heb ik besloten zelf wel te gaan poetsen.
 
Doet me weer terug denken aan die klote-autohandelaar waar ik m'n Puma gekocht heb. Na een radiator-lek had hij er niet beter op gevonden dan terug op te vullen met kraantjes-water....zoveel prutsers dat er zijn

Ik hoop dat je alle krasjes nog zelf wegkrijgt en het eindelijk achter je kan laten :|