• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foamlance voor wasbox

Remko

Detailing trainee
6 jan 2016
7
35
Zandvoort
beste forumleden,

Ik wil graag een foamlance aanschaffen maar ben niet in het bezit van een HD reiniger. Wel kan ik onbeperkt gebruik maken van een wasbox bij ons op de kazerne. Ik wil dus graag een opzetstuk hebben om te kunnen foamen op een spuitstuk van de wasbox.
Heeft iemand enig idee welke ik hiervoor het beste kan gebruiken?

Voor de duidelijkheid heb ik 2 foto's gestuurd van het spuitstuk en de aansluiting

Bijlagen

• image.webp
    image.webp
    65,2 KB · Weergaven: 238
  • image.webp
    image.webp
    260,8 KB · Weergaven: 216
Als ik het zo zie is die aansluiting gewoon M schroefdraad
Elke foamlance heeft onder de koppeling een dun buisje met schroefdraad
Je hebt dus een verloop van dik naar dun M schroefdraad nodig

full.webp

Laatst bewerkt:
Als ik het zo zie is die aansluiting gewoon M schroefdraad
Elke foamlance heeft onder de koppeling een dun buisje met schroefdraad
Je hebt dus een verloop van dik naar dun M schroefdraad nodig
Ok thanks, het maakt dus niet veel uit welke ik bestel. In principe hebben ze dus allemaal de zelfde basis alleen andere koppeling erop geschroeft?

Autobrite heeft verschillende connectors.

Je zou met een schroefdraadmeter even het schroefdraad van de lans kunnen meten om te zien welk schroefdraad erop zit.

Daarna een lief mailtje sturen naar cc om te vragen of zij een geschikte connector en bijbehorende lans kunnen leveren.

images.webp

Vraag het eens aan de jongens van de shop zelf? misschien hebben ze een oplossing voor je, je kunt ze appe, bellen, mailen, chatten, dm'en en weet ik wat dus denk dat je wel antwoord kan krijgen :)