• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ford Feestje 1.5TDCI Titanium

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
4.798
193
24
Zwolle
Jij hebt al net zoveel geluk met herstellers als ik zie ik!
Hopelijk word alles een beetje goed opgelost. Heb jij de focwa erbij gehaald?

• Leuk
Reactions: Donovan

llDannyll

Detailing chief
15 dec 2021
165
75
Odijk
Mooie bak, en leuke upgrades! Schade herstellers zijn over het algemeen drama.. heb gelukkig een goede vriend die een schade herstel bedrijf heeft (en 2 andere vrienden die daar ook werken) Weinig ellende gehad gelukkig, maar wanneer er iets is gaat de auto daarheen. Werken kundige vakmensen. Kan natuurlijk ook geen kwaad dat je ze kent verder. Broertje heeft ooit een auto gehad waar iets kleins aan moest gebeuren maar toen die daar stond een hoop slecht herstelwerk aan het licht kwam. Hoor van hun ook wel is de verhalen dat mensen dan eerst daarheen gaan, vervolgens prijstechnisch voor een ander bedrijf kiezen (die het voor een onmogelijke prijs willen "herstellen"). Om dan later met de door een ander zogenaamd "herstelde" ellende weer terugkomen voor een second opinion en het alsnog goed te laten doen. Werken een hoop beunhazen in die wereld helaas..

• Leuk
Reactions: Donovan

Krikke

Detailing guru
16 aug 2018
465
135
35
Een aantal maanden geleden had ik opeens geen vermogen meer op de snelweg, de auto liep erg onrustig en ik kon amper nog maar 100km/h rijden
Dit probleem had ik indertijd ook met mijn ford focus. Bij mij kwam het achteraf ook regelmatig terug en bleek van de turbo te komen.