• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ford Focus C-MAX: van kraslot naar hoofdprijs! (80+ foto's)

En BEDANKT WEER $##@#@*@*@]-0 ]-0

Twee weken terug iemand 'snachts tegen deze auto en de zafira van de buren gezeten. Resultaat: rechtervoorkant zware krassen en bumper afgeschreven. Auto is naar het Autoschadehuis geweest. GROOT overal laten zetten NIET WASSEN. Drie keer raden hoe mijn moeder vandaag thuis aan komt? Een auto die door de wasstraat is gehaald door de heren]-0 }:)w
Lang leve de hologrammen.. Zelfs op het vers gespoten spul.. De rechter voorvelg waar ik melding van had gemaakt was niets mee aan de hand volgens de heren.. Krijgt ze dus ook gewassen terug met diepe krassen er in van de aanrijding...8-o

Bah, avond is weer goed verpest

Oh, en ze kreeg de auto mee met de mededeling: we hebben de bumpers vervangen en alle sensoren los gehad, maar nu werkt het PDC systeem niet meer.. Ga morgen maar zelf langs de Ford dealer.. De heren hadden geen tijd daarvoor..

Die zijn voorlopig nog niet jarig!!!!!!!!!!!!!!!

practige auto, zelfs bekrast is hij mooi :love
alleen de kleur had iets meer zwart mogen zijn ,^^ maar smaken verschillen.
en wat een detail klus, wel leuk om zoveel resultaat uit je handelingen te halen!
en over de fotos, idd iets teveel, maar zet in het vervolg er een album link bij ofzo, dat als we willen,we toch de foto's kunnen bekijken :ja
ow en dat van die garage is niet mooi..... allee das het minste da ge daarvan kunt zeggen

@Xsara Coupe
Bijzonder spijtig om te lezen. Kan me je teleurstelling (woede) voorstellen.
Misschien moet je m.b.t. de lak vragen om die bij hun verwarmd zelf te mogen herstellen. Meteen een brug vragen en twee dagen die auto weer in nieuwstaat herstellen. Uiteraard nadat zij het herstel (lees PDC) volledig uitgevoerd hebben.

@Acc_Focus en je onderschrift.
Zou staan als een vlag op een modderschuit.:|~*

@Ome Robert, ik ben helaas nog niet bedreven in het maken van goeie en mooie foto's. Een workshop voor het maken van goede foto's (en dan vooral van auto's) zou erg welkom zijn *hint hint*

Sorry Dibbuz, lees het nu pas. Vind het erg irritant dat als je in een draadje hebt gereageerd dat je dan niet automatisch bent geabonneerd.

Wat betreft de foto`s... Dat is geen kwestie van alleen maar duur spul kopen. Met de goedkoopste camera kan je ook goede plaatjes maken. Let wel, er is een verschil tussen goede en kwalitatief goede platen. Dit laatste is helemaal niet aan de orde omdat je op een forum zit. Daar heb je niks aan een plaatje van 45 MB en hoge resolutie.

Heb je een compactcamera ("gewone kleine camera") dan is het belangrijk dat je niet flitst, de macro stand gebruikt (bloemetje) en het juiste licht zoekt. Heb je een DSLR (spiegelreflex), dan is het de juiste lenskeuze ivm scherptediepte, afstand, lichthoeveelheid en hoek. Eventueel aan te vullen met een circulair polarisatiefilter enz enz.. Om de huidige foto`s NOG waanzinniger te maken, kan je witte lakens hangen achter de auto.. Dan ben je de storende achtergrond kwijt en heb je een egale witte achtergrond. Het licht in de werkplaats is hier geweldig voor.

Als je goed door de regels heen leest, is het werken met een compactcamera makkelijker en zal je hier meer plezier aan beleven. Staat je auto eenmaal buiten te glimmen als een .., dan zal de DSLR beter van pas komen voor de overall picca`s.

Ik zou proberen met de huidige camera beter om te gaan dan gelijk duur spul te kopen. Zonde van je geld als je buiten de auto`s niks anders op de foto zet.

Maare.... Als er een project is dat op de foto gezet moet worden.... Ik zit letterlijk om de hoek.... (schuift een voet tussen de deur:)_[] )

Robert