• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

Op BPJ's I-pad vind ik het helemaal niks (sorry Bert niks persoonlijks)
Nu ik achter mijn eigen ouwe laptoppie zit is het wel te doen.
maximaal aantal tekens in een bericht is 40.000 tja dat wordt wat compacter formuleren dan ;)
 
Een ander nadeel van de mobiele versie tegen de volledige versie is dat je onderaan een topic niet terug kan naar het vorige menu. Hopelijk is het niet te negatief, super dik dat er een mobiele versie is na d vragen die erover gesteld zijn. Top!
 
op internet exporer(wow, dat was wer ff geleden dat we die hebben gebruikt...°ziet het er zeeer netjes uit,
laatste firefox, ook zeer netjes en geen directe opvallende bugs
android chrome browser: zeer hard wennen, maar eerste indruk is overzichtelijker/leesbaarder en geen problemen met plaatjes die niet worden weergegeven!
 
Acc_Focus;299777 zei:
op internet exporer(wow, dat was wer ff geleden dat we die hebben gebruikt...°ziet het er zeeer netjes uit,
laatste firefox, ook zeer netjes en geen directe opvallende bugs
android chrome browser: zeer hard wennen, maar eerste indruk is overzichtelijker/leesbaarder en geen problemen met plaatjes die niet worden weergegeven!

Voorlopig mobiele thema uitgeschakeld, voor tablets werkt dat niet fijn (te uitgekleed voor die resolutie).
 
Onder "laatste bericht sinds" staat nu alles door elkaar, voorheen
netjes gesorteerd op Hoofdstuk en dan op tijd.

Is deze versie geschikt voor Tapatalk?
 
Het staat nu gesorteerd op meest recent bericht, hoe was dat eerst dan? Ik gebruik die functie eigenlijk zelden.

Forum is niet geschikt voor Tapatalk (sorry)
 
Prima hoor, (op notebook win7/explorer enz.)
Langzaam vallen nieuwere functies op en duidelijk, netjes.
 
Waarom kun je eigenlijk personen als "vriend" aanklikken? Uit nieuwschierigheid heb ik net geklikt, maar ik kan er de meerwaarde (nog) niet van inzien. Is dit om mee te kunnen doen met de huidige sociale media of heeft het een bepaalde functie?
 
Volgens mij staat ook de huidige tijd niet helemaal correct. Hier op de iphone verspringt elk bericht waar foto's aan toegevoegd zijn. Dit was met de vorige versie niet zo b
 
"Laatste berichten sinds" werkt opeens ook niet goed. Ik krijg 585 pagina's aan resultaten terwijl hij alleen het laatste 1.5 uur zou moeten zoeken.
 
Vroeger kon je door op het CC logo te klikken meteen naar de shop gaan maar dat gaat nu niet meer. Was wel handig ;)
 
@mosselman: was al gezegd ;)

@McShine: Met je eens, ik heb alles wat ooit geplaatst is sinds het begin van het forum volgens mij blauw/ongelezen met ongeveer zo'n zelfde aantal pagina's.
Kan dat niet door iemand even op "gelezen" 1x gereset worden want heb weinig trek om elke pagina langs te gaan en het knopje gelezen te drukken :eyes:
Het is wel handig die nieuwe/ongelezen berichten funktie, die ik hiervoor ook al gebruikte met vaak 1 a 2 pagina's....