• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detailing

Sugr_81

Detailing addict
12 apr 2016
339
70
43
Oost Vlaanderen
Hey,

Ik denk dat ook de ziekte heb gekregen van detailing.

Zou er iemand me kunnen helpen welke antibiotica ik nodig heb. LoL

Is er iemand die me kan doorverwijzen naar een forum van een vriend of een kennis waar dat alles wordt uitgelegt van puntje A tot en met puntje Z.
BV wassen, kleien, polis, compound, Wax, interieur.

Heb er zelf achter gekeken maar had weinig informatie over het volledige inhoud. Ben ook nog maar een groentje op vlak van details.

Alvast bedankt!

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

In dit deel van het forum staat ongeveer alles wat je moet weten, en dan vooral de sticky onderwerpen zijn heel handig en leerrijk: https://forum.Carclean.com/forums/handleidingen-en-tutorials.35/

• Leuk
Reacties: Sugr_81
hello, daar is helaas niets aan te doen man!
indien je deze manuals doorgenomen hebt, ben je een vogel voor de kat!

maak er toch het beste van, er valt te leven met deze aandoening hoor...

Antibiotica werkt alleen tegen bacteriële ellende. Hier hebben we het over het detailvirus

Ben echt blij om jullie hier te mogen ontmoeten. En ik Dank eerst en vooral aan istnogferarie om me door te verwijzen naar Dibbuz Zijn forum, wat een gigantische uitleg was dat zeg heb der ongeveer 8uur aan gezeten, hihi inderdaad dat is nogmaals een bewijs van een verslaving. Alles was nog nieuw voor mij. Ben met de boekjes van Meguiars gestart en wat op de internet gaan dokteren. Vond niets naar mijn mening. Tot ik Tapatalk tegenkwam als ik dat had geweten was ik hiermee als eerste gestart. Volgens mn gedacht heb ik een paar onnodige producten gekocht, hiervan komen er nog meer foto's enz maar nu moet helaas met de late opgaan. Tot zo!

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

• Leuk
Reacties: Ferdy
Welkom!

En er is niet echt een anti biotica voor... Wellicht een flinke voorraad aan mooie spulletjes voor je auto dat je daarvan kalmeert... zo ervaar ik dat in ieder geval ;)