• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GESLOTEN Groupbuy: Autobrite Foamlansen (Heavy Duty!) voor maar € 35!

Het zal hier wel komen te staan wanneer ze binnen komen :)

Een zending uit the UK duurt gemiddeld bij mij 2-4 dagen.

Maar ik neem aan dat dit pakket van Autobrite aan Carclean niet van de kleinste gaat zijn, 221 foamlancen + alle foam + mss nog andere dingetjes..
Dus het kan wat langer duren + alles moet nog eens ingepakt en verzonden worden.. Dit gebeurd allemaal ook niet op 1,2,3 :-"
 
Ze zijn binnen :party:

Het is niet de bedoeling om meteen hier naartoe te rijden omdat de zending eerst uitgezocht moet worden.
Wacht tot je bericht krijg dat je order klaar is voor ophalen anders kunnen we je er niet aan helpen.
 
De Snowfoam is vernieuwd, andere kleur (paars) en andere geur (peertjes).

Volgens de fabrikant is de verhouding en de samenstelling gelijk alleen de kleur & geur is aangepast.
 
Zou het ook graag alsnog op willen halen, kan dit nog en hoe geef ik dat aan? Ben bang dat ik anders de zending mis loop voor het weekend en de witte (grijze) giuul moet nu echt gewassen gaan worden :confused:
 
Beste is om even te bellen: 010-2661050. Aub NIET nu langskomen, dat gaat nu echt niet.
 
Mailtje gekregen dat mijn order verstuurd is met UPS :party:
Alvast bedankt voor de supersnelle afhandeling, toppie :)^