• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GlansProtector hoe????

romeodelta

Detailing rookie
6 mei 2009
81
7
Vandaag wilde ik de "GlansProtector" gebruiken, maar bij het lostrekken van de plakband wat om beide flesjes zat trok ik ook de lettertjes mee die op de flesjes staan gedrukt. (,^^ tip voor CarClean: geen plakband meer gebruiken hiervoor;-) ) Nu is de gebruiksaanwijzing van beide flesjes niet meer goed te lezen. Wie heeft deze flesjes of weet het gebruik hiervan?
https://www.Carclean.com/product/GlansProtector/GlansProtector_kit_750ml_USP11_100558

Carclean.com doet niet het tape erom maar Glansprotector zelf.

OK. Maar op de foto zie je de twee flesjes bij elkaar geseald, mijn flesjes zaten bij elkaar met plakband.

@advanced: Thanks, heb het gelezen en daar kan ik wel wat mee :-)^ Deze week een even proberen.

De witte/doorzichtige coating kan je 1:10 verdunnen
De shampoo ongeveer 50ml per emmer van 10L en liefst handwarm water

Vooraf goed wassen en kleien en liefst een prep of cleaner gebruiken
Of polijsten natuurlijk ...

Na het opbrengen van de coating of shampoo met een washmitt inwrijven
Daarna afspoelen en alleen nog deppen met een droogdoek
Vooral NIET gaan opbuffen / proberen uit te poetsen

Shampoo regelmatig herhalen, neemt de laagdikte toe

:-)^
Heb dus met het kleine flesje de auto gewassen (heb maar wat geprobeerd):-" maar dat is dus niet de coating. Vandeweek nog maar eens over doen.

We krijgen ze echt zo binnen helaas. Eerst nog vrij netjes verpakt samen maar tegenwoordig met een simpel tapeje :(

Schrijf je reactie...