Hoi allemaal ik was een beetje rond aan het kijken en heb wat dingen tijdens het lezen in mijn winkelmandje gestopt.
Is dit een beetje in de goede richting om de auto een beetje fatsoenlijk te gaan wassen ?
Ik heb een tik om voor alles van een merk te gaan of ze moeten daar iets niet van hebben natuurlijk dan word het een ander verhaal.
Secchio Wash Kit
Artico Magico Snow Foam - 1000ml (foam canon heb ik al maar wil ooit wel de monello combi aanschaffen)
Perfetto Detailer Spray - 500ml
Non-Ferro - 500ml
Acquafobia - 500ml
Peluche Verde Trio - 45x45cm
Droogdoek heb ik ook al van detailrs.
Waarschijnlijk bij de set nog een extra emmertje
Stappen die ik in gedachten had zijn:
1. Non ferro wielen inspuiten even lekker in laten werken.
2. Artico de auto voorwassen even lekker in laten trekken en afspuiten met HD.
3. Met de secchio waskit de auto met de bijgeleverde wash mitt en Shampoo wassen.
4. Acquafobia spray over de auto heen of moet ik de auto beter eerst droogmaken met de droogdoek ?
5. Met de Perfetto detailer de auto een keer nalopen.
Moet nog even kijken welke glascleaner ik moet nemen denk dat die van monello het beste hierbij past met een paar mooie doeken.
dan nog een vraag is de acquafobia genoeg om de wagen een beetje een goede bescherming te geven of moet ik toch echt richting een wax gaan kijken ipv een sealant ?
Is dit een beetje in de goede richting om de auto een beetje fatsoenlijk te gaan wassen ?
Ik heb een tik om voor alles van een merk te gaan of ze moeten daar iets niet van hebben natuurlijk dan word het een ander verhaal.
Secchio Wash Kit
Artico Magico Snow Foam - 1000ml (foam canon heb ik al maar wil ooit wel de monello combi aanschaffen)
Perfetto Detailer Spray - 500ml
Non-Ferro - 500ml
Acquafobia - 500ml
Peluche Verde Trio - 45x45cm
Droogdoek heb ik ook al van detailrs.
Waarschijnlijk bij de set nog een extra emmertje
Stappen die ik in gedachten had zijn:
1. Non ferro wielen inspuiten even lekker in laten werken.
2. Artico de auto voorwassen even lekker in laten trekken en afspuiten met HD.
3. Met de secchio waskit de auto met de bijgeleverde wash mitt en Shampoo wassen.
4. Acquafobia spray over de auto heen of moet ik de auto beter eerst droogmaken met de droogdoek ?
5. Met de Perfetto detailer de auto een keer nalopen.
Moet nog even kijken welke glascleaner ik moet nemen denk dat die van monello het beste hierbij past met een paar mooie doeken.
dan nog een vraag is de acquafobia genoeg om de wagen een beetje een goede bescherming te geven of moet ik toch echt richting een wax gaan kijken ipv een sealant ?