Zojuist voorgesteld en gelijk al een vraag. Welk product kan ik bet beste gebruiken om niet gelakt kunstof van het dashboard en deurpaneel te voeden. Ik lees gyeon trim maar die is aan de prijzige kant en blijkt niet het allermakkelijste product te zijn om aan te brengen. En ook niet voor alles even geschikt. Naturel look lees ik goede dingen over al lees ik ook dat het minder geschikt is voor een deurpaneel. Omdat deze vlekt wanneer er regendruppels op komen.
Mijn vraag dus, wat is een niet al te lastig aan te brengen product die het kunstof voedt en mat blijft? Een paar keer per jaar aanbrengen vind ik niet erg overigens. Dashboard schoonmaken kan ik evt doen met verdunde apc, ik heb hem van poorboys. Maar een alles in één product is ook prima.
Dank alvast!
Mijn vraag dus, wat is een niet al te lastig aan te brengen product die het kunstof voedt en mat blijft? Een paar keer per jaar aanbrengen vind ik niet erg overigens. Dashboard schoonmaken kan ik evt doen met verdunde apc, ik heb hem van poorboys. Maar een alles in één product is ook prima.
Dank alvast!