• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goede service Carclean.com: defecte oranje pad vervangen.

rick76

Detailing addict
15 mrt 2010
30
55
Ede
Gisteren voor het eerst de dap900 gebruikt op mijn volkswagen passat uit 2009.
Eerst begonnen met de witte pad en monello mezzo. Niet echt veel resultaat. Overgestapt op de orange pad. Na heel wat banen afgelegd te hebben rook ik een soort schroeilucht. Direct gestopt.
Ik zag dat er een soort kuil in het midden van de pad zichtbaar was. Pad los gehaald. Aan de achterzijde zag ik dat het klitteband, in het midden, was verschroeid zeg maar.
Vandaag contact gehad met carclean. Het verhaal uitgelegd. Ze dachten dat dit misschien kwam door te veel frictie of te weinig mezzo. Ze konden hier nog niet veel over vertellen. Maar ze sturen een nieuwe pas naar mij toe. Kijk dat is wat ik noem service:)^

Ik heb nauwelijks druk uitgeoefend op de dap. Zoals in filmpjes wordt uitgelegd drie erwten op de schijf aangebracht. Op stand 2 alles verdeeld en daarna, middels dambord principe, op stand 5 het product verwerkt. Kleine delen tegelijk.
Wat kan ik fout gedaan hebben. Of ligt het misschien aan de pad zelf.

De meeste krasjes zijn op het eerste gezicht verdwenen. Maar toen ik met een lamp keek zag ik toch nog heel wat waskrasjes zitten. Kan je deze verwijderen door nogmaals een hit te geven met de oranje pad of moet ik overstappen naar een zwaardere pad.
 
Het is al vervelend genoeg dat je pad het begaf. Het kan dus ook komen doordat er ruimte komt tussen de velcro en het foam, waardoor er frictie en dus warmte ontstaat. De exacte oorzaak hebben we nog niet kunnen achterhalen maar zo nu en dan meldt iemand zich met dit probleem (meestal bij oranje pads).
 
Altijd top de service van CC! Heb het ook al eens gehad, maar dacht dat het door mijzelf kwam. Te lang doorgewerkt op een te hoog toerental was mijn redenatie.

@rick: meestal zijn meerdere hits nodig om het gewenste resultaat te behalen. Wel afbouwen met een lichtere combo.
 
nou een witte pad red het ook ,de is er bij mijn toen ook stuk gegaan.

keurig een nieuwe gekregen van carclean.