• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Graphene al gebruikt?

F47864D6-B47E-4AF2-8FBD-A1AE1FB3DD56.jpeg
415A31FD-233E-4269-818C-37E78610A322.jpeg


Waxaddict Graphene. Echt een hele mooie wax. Easy on, easy off. Kan niet wachten totdat ik hem in het daglicht kan zien staan. Overigens, ik ben niet verder gekomen dan de achterkant. Volgende keer weer verder.
 
Besteld, eind deze maand ga ik eindelijk geopereerd worden en zal de eerstvolgende wasbeurt daarna een paar maanden moeten wachten. Mooie gelegenheid de 303 te testen in de wintermaanden.
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz en RoCo
Bijzondere ervaring met Graphene vandaag.
Overigens wel erg tevreden.

Na geheel twee staps gepolijst, twee keer ontvet met Prep, tijd voor de Graphene.

Temperatuur ca 6 graden, luchtvochtigheid ca 60%. Af en toe zonnig, laktemperatuur (niet gemeten), koel.

Ervaring; Het leek wel of de lak “uitgedroogd” was.

Ik vond dat ik veel wax nodig had, normaal doe ik met een lik uit de pot makkelijk de helft van de motorkap, nu met moeite een derde.
Ok, weten we dat, dus kleine stukken doen.

Volgende verbazing, swipetest... ik was paar keer te laat, dus om de minuut swipe test gedaan. Ca tweeënhalf tot drie minuten, max.

Kortom, erg verbaasd, maar eens kijken of het goedkomt.

Iemand zelfde al voor gehad??
 
Ik heb vorige week ook toevallig Graphene gesmeerd.
Voor het eerst. Aanbrengen ging wel soepel. Maar afnemen ging niet echt lekker.
Hopen dat de applicatie goed is gegaan...
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Ah, dus toch @Istnogferarie
Ik heb de andere panelen wel op tijd afgenomen, want na een paneel “boenen” was de lol er snel af.

Hechting en “verdampen” olie zullen wel twee verschillende dingen zijn, ik troost me voor nu dan maar met de gedachte dat het allemaal wel gladder en nog fraaier oogt.

Eind van de week na de regen zal het vast wel duidelijk worden @RoyR
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: RoyR