• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

grid guard aanpassen?

Fluffy zei:
Die van Meguiars en Chemical Guys zijn 15 liter.
Die van Gritt Guard 20 liter, hier in de shop: klik
Deze laatste hebben mij voorkeur, lekker groot/diep en semi-transparant.

+1 :)^
 
Even goed lezen Jeffrey....
Als er staat "geschikt voor de gritguard" dan zit deze er NIET bij, bij deze zit hij er wel bij:

https://www.Carclean.com/product/Grit_Guard/Semi_Transparante_Emmer_Grit_Guard_Zwart_0_101159

:-"
 
De '101159 - Grit Guard Semi Transparante Emmer + Grit Guard Zwart' staan niet meer in de webshop. Was dit een éénmalige actie? Ik heb er vorige maand één aangeschaft en had interesse in een 2de!

.... Ik heb de oplossing al.... ik koop een Universal Pad Washer en gebruik deze dan ook als wasemmer!!

Gr.
René
 
Haha precies, 2 vliegen in 1 klap :)

Enige voordeel/nadeel van deze GG emmers is de hoogte. Voordeel omdat ze idd lekker diep zijn dus veel water/sop kunnen hebben, nadeel omdat ze bij mij onder geen enkele kraan passen.
Moet dus nu voor warm water een ander emmertje overgieten :D
 
IceT zei:
De '101159 - Grit Guard Semi Transparante Emmer + Grit Guard Zwart' staan niet meer in de webshop. Was dit een éénmalige actie? Ik heb er vorige maand één aangeschaft en had interesse in een 2de!

O, dan heb ik vrijdag zeker de laatste besteld en zondag meegenomen.
 
Havanna zei:
Haha precies, 2 vliegen in 1 klap :)

Enige voordeel/nadeel van deze GG emmers is de hoogte. Voordeel omdat ze idd lekker diep zijn dus veel water/sop kunnen hebben, nadeel omdat ze bij mij onder geen enkele kraan passen.
Moet dus nu voor warm water een ander emmertje overgieten :D

Bij de pad washer staat niet vermeld hoeveel inhoud de emmer heeft. Vanaf de afbeelding lijkt het of alsof de pad washer ongeveer dezelfde hoogte heeft als de GG emmers?
 
De CG emmers zijn 16 liter de emmers die we normaal hebben, en die van de padwasher is dezelfde grootte, is 19 liter.
 
iggy zei:
ik heb dat probleem ook maar pak het uit de douche, ik heb een badkraan maar je kan ook de douchekop er in douwen

Stukje tuinslang afknippen ,1 kant verhitten en een buisje erin steken zodat hij in de kraanopening past en dan kan je de emmer gewoon op de grond zetten.
 
iggy zei:
ik heb dat probleem ook maar pak het uit de douche, ik heb een badkraan maar je kan ook de douchekop er in douwen

gewoon vullen met 1 jerrcan (5liter) ex ruitesproeiervloeistof heet water (pas wel onder de kraan )
en de rest vullen met water uit de slang die je toch aanwezig hebt 5 liter heet water is genoeg om de inhoud warm te maken
 
Ik hou zelf van een grote emmer, hoe meer water hoe minder de vervuilingsgraagd is van je water. Ik heb twee emmers gekocht bij de gereedsschap speciaalzaak van 20 liter. Hiervoor heb ik een paar euro per stuk betaald. Daarna heb ik de gritguard iets aangepast om het goed te laten passen, niet knippen maar met de slijpsteen is het veiliger en makkelijker en nauwkeuriger, daarna heb ik het met RVS bouten en moeren verzwaard en voila, weer klaar.

GroteFoto-SR6IASBR.jpg


GroteFoto-HDKVLJKW.jpg


GroteFoto-HFNJ43N3.jpg


Als laatste heb ik een mooie emmerwagen gemaakt om de emmer in te plaatsen en gemakkelijk te verrijden, daarnaast hoef ik niet te bukken.

GroteFoto-DUSG6CCO.jpg
 
Voor de knutselsmurfen onder ons: zo'n ouderwetse wasdroger heeft ook een rond geval a la gridguard bovenin zitten.
Die halen bij onderdelenzaak en die verzagen tot ie in de emmer naar jouw wens past.
Mocht verkeerd gaan dan heb je de originele gridguard niet om zeep geholpen.

Persoonlijk zou ik de ofiiciële guard + doorzichtige emmer halen. Kost je de kop niet en is bewezen dat het super goed werkt

@HLE-99: netjes gemaakt! Wellicht uitbreiden met vakjes bakjes voor de aanverwante artikelen ( sprayers / borstels / washmitt houder...... )
 
mk-us zei:
@HLE-99: netjes gemaakt! Wellicht uitbreiden met vakjes bakjes voor de aanverwante artikelen ( sprayers / borstels / washmitt houder...... )

Dank je, ben er ook erg content mee. Over die aanverwante dingen heb ik uiteraard ook nagedacht maar heb dat bewust niet gedaan. De washmit zit in de emmer natuurlijk, borstels gebruik ik niet (krast te veel naar mijn zin), alleen mijn droogdoek was een optie, echter als je lekker aan het soppen bent dan is die binnen de korste tijd kletsnat wat je dus niet wilt. Die ligt dus tijdens het wassen in de auto. Voor al mijn andere spullen die ik daarna wil gebruiken heb ik een andere wagen gemaakt.