• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groene SnowFoam :-O

NHke

Detailing chief
11 jan 2009
707
100
Welke foam zou dit zijn??

&feature=related

Wanneer ik nu mijn auto foam met wit schuim, dan krijg ik al verbaasde blikken en vertragende auto's..
Wat moet het niet zijn met dit kleurtje :D
 
schijnt dat autobrite blauw en gele foam heeft..
als je die mixxed krijg je dit volgens Detailingworld.com



wee_green_mini zei:
I bought a litre of Blue and a litre of yellow from Mark at Autobrite, and mixed them to make green.

It's so mad and bright it looks radioactive!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bartezzz zei:
schijnt dat autobrite blauw en gele foam heeft..
als je die mixxed krijg je dit volgens Detailingworld.com

Was het ook tegengekomen toen ik op google zocht. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze foam is inderdaad via Autobrite te verkrijgen, deze wordt alleen niet meer echt verkocht in de shop/website.
Je kan als je het wil hebben het via Mark van AB vragen via mail.

Ik heb zelf de rode variant reiniging en werking is zeer goed maar nadeel en dat is ook meteen waarom het niet meer
echt verkocht wordt. Er zit toch een bepaalde kleurstof in water op straat wordt compleet rood en dan ook echt rood.
Het vlekt als het opdroogt op de auto en of stoep/straat. Op je kleding moet je het ook niet krijgen.

Kortom het ziet er leuk uit, reiniging is goed maar het heb teveel nadelen als andere foam.