• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groetjes uit Drenthe!

Werner7385

Detailing rookie
21 mei 2025
1
2
Hallo allemaal,

Ik ben Werner, bijna 40 en eigenlijk altijd wel zuinig op m’n spulletjes maar absoluut een leek als het gaat om detailen hiervan. Ik weet waar de wasstraat zit maar laatste tijd merk ik steeds wat klein krasjes op, waar ik niet precies weet waar ze vandaan komen. Je moet goed kijken om ze te zien, maar ik zie ze jullie herkennen dat wel toch? omdat ik niet overal mijn 3 kids de schuld van kan geven heb ik besloten om de wasstraat hiervan maar als schuldige aan te wijzen, dus tijd om het heft in eigen handen te nemen! Me flink aan het inlezen want ben echt een leek als het om het goed schoonmaken / poetsen van de auto.

Aangezien ik graag wel de dingen goed aanpak heb ik mezelf gisteren getrakteerd op een Ava Master 2.0 p60 van carclean. Ik las goede verhalen over dit merk, en heb liever dat het aan mezelf ligt dan het materiaal!

Ik rijdt zelf een Seat Leon Fr gezinsbak en een Yamaha Mt10.

Bedankt voor jullie kennis alvast en als ik vragen heb, weet ik jullie te vinden!

Groeten Werner

Bijlagen

• IMG_3979_Original.webp
    IMG_3979_Original.webp
    66,3 KB · Weergaven: 8
  • DSCF8612.webp
    DSCF8612.webp
    54 KB · Weergaven: 6
Welkom en veel leesplezier, leuk om te horen dat je de mooie Seat en Yamaha wat beter wil gaan bijhouden.
Misschien dat je al wat gevonden hebt via de zoekfunctie, maar hierbij een handig/mooi Stappenplan door @Jansen gemaakt.
Het zit er nu wel een beetje in dat je wel zomaar besmet kan raken met het detailvirus ;).

• Leuk
Reacties: Jansen