• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Inge's 2e Detailpoging - met grotendeels AF producten

Of je het aan de rug hebt of niet, zo'n rolkrukje is een genot!! IK heb mijne voor 30euro van van Cranenbroek gekocht (in hoogte verstelbaar en alles!). Zal geen 15 jaar meegaan, maar vind hem nog behoorlijk degelijk.
 
Sorry Inge niet goed gelezen over de sealent (dacht dat het over het polijstmiddel ging).
Erg om te lezen over jouw ongeluk hopelijk komt het weer goed met je rug.
Maar even terug te komen op de sealent dat kan wel te maken hebben met de temperatuur.
Maar het zou ook de maken kunnen hebben dat het misschien net de dik is opgebracht.
Mausrock.
 
Geeft niets, overkomt de beste, nietwaar?

Vermoed dat de temp. de schuldige is geweest want met uitpoetsen kwam er maar heel weinig vanaf. De zomerse temp. zal het leren.

Tim dank voor de aanmoedigende woorden mbt de rolkruk - zal hem ver naar voren plaatsen op mijn wensenlijstje.
 
Zoals beloofd ook wat foto's van buiten. Wat mij betreft missie geslaagd - mooi glanzend en heldere groene kleur.

3016126edited1eindresul.jpg


3016125edited1eindresul.jpg


3016122edited1eindresul.jpg


3016118edited1eindresul.jpg


3016117edited1eindresul.jpg
 
Respect hoor Inge! :)^
Met je werk aan je mooie auto, én met de moed die je uitstraalt ivm het herstel van je rug. Ik weet maar één ding over pijn: luister naar je lichaam. Al duurt het vijf jaar of meer om te herstellen, je hebt maar één rug en die moet je lichaam blijven dragen.
8d
Maar goed, we zitten op het detailersforum en wat dat betreft heb jij je hier wel al bewezen!
 
Wat mij betreft mogen de fotos minder scherp. Ik ga morgen vroeg opstaan eerst ff trainen dan ook wassen en evt kleien anders alleen blackhole en weer exp. Dit keer lang laten curen. Maar ik ga niet eens in de buurt kome. :(
 
Of het moed is weet ik niet niet - gewoon ene kwestie van blijven doorademen en inderdaad naar het lichaam luisteren. Vandaar dat ik er ook weer heerlijk lang over heb gedaan. ;)

Succes met straks trainen en de auto blinkend maken. Ik weet niet hoe het met het curen van de ex-p zit maar voor de AF Power Seal is ca 30 min genoeg (volgens de carclean mannen). Bij mij heeft het er dan ook niet echt veel langer op gezeten. Hij zal er straks vast wer zeker zo netjes bij staan als de mijne nu.

Zal de volgende keer de foto's wat minder scherp proberen te maken.