Even maar in volgorde reageren.
mstr: yep - de kersentuin
- maar uh, ben wel benieuwd waar jij dan woont.
ivo's - ik vind de reiniger van Af in verhouding met bv meg's wel heel erg duur. En na verschillende reviews te hebben gelezen (meg's en DJ) wordt het zeer waarschijnlijk de meg's concentrate glass cleaner.
ibizasigno - was een tip van de carclean jongens. wel jammer dat er bijv geen collinite over mag (met de heerlijklange standtijd) maar goed gebruik ik die gewoon op de velgen of als ik een keer geen sealant gebruik.
mausrock - de rug doet nu weer heerlijk zeer - meer dan anders.
Heeft nu weer wat tijd om bij te komen (schoolvakantie) en fysio oefeningen helpen ook wel. Komende week naar de revalidatiearts met hopelijk een plan de campagne. Na de Power seal aanbreng ben ik wel aan het twijfelen of er misschien tzt een dap komt. (misschien alvast een mooi kerst:kado om naar uit te kijken). Enigste waar ik tegenop zie bij machine gebruik is de hoeveelheid verlengkabel die ik nodig heb om bij de auto te komen in de garage. Maar ook kan ik het wel machine matig en verknoei ik de lak er niet mee.
Ben benieuwd naar je Dap ervaringen - hoop dat je ons op de hoogte brengt/ houdt.
Koen Hermans -
goed te horen dat er meerdere zijn waar gebruik van Iron-x nauwelijks zichtbaar is. En dat de wax/ sealant laag toch voor goede bescherming zorgen. Volgende keer (zomervakantie) dan maar eens een full detail zonder iron-x om te kijken of ik verschil merk.
Trimex - ja, helaas wel. Zat niet in de planning maar als je af en toe een beetje niet al te slim bent 8o dan mag het soms 2x erg kort na elkaar. Nu de juiste spoelknop gevonden in de wasbox. Dus deze ezel zal zich 2e keer aan dezelfde steen (hier de spoelknop) stoten
Zonder deze "fout' AF producten (nog) niet ontdekt en vind ze nog steeds erg plezierig werken. Voor nu blijven ze in de collectie - tenzij ze natuurlijk in de praktijk (standtijd) tegen gaan vallen. Iets wat ik niet verwacht. Gisteren zelfs mijn stereo met de triple polish behandeld en ziet er nu weer als nieuw uit (bovenkant + zijkanten zijn zwarte lak) terwijl hij toch echt bijna 25 jaar oud is.
Altijd leuk een nieuwe koplampen + kentekenverlichting set - kun je alles weer goed zien. En belangrijker nog gezien worden. Wat heb je er voor lampen in gezet?
woody - dank en ja dat ben ik helemaal met je eens.