• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy 2011 flessen en sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor diegene die met paypal betalen ik weet niet waarom maar kennelijk kost dat geld. Ik heb al van een aantal een betaling ontvangen maar omdat paypal van dat bedrag geld inhoud kom ik geld te kort bij de betalingen.

Ik moet dan ook helaas om een extra betaling vragen en dat is niet de bedoeling mocht je het niet gestuurd hebben gebruik dan me rekeningnummer en niet me paypal.
 
Mensen die ook besteld hebben: Ik heb gekozen voor afhalen. Als er andere afhalers zijn voor wie Almere dichterbij is dan regio Utrecht dan kan ik jullie bestelling eventueel gelijk meenemen bij Michael. Evt. reacties via pm.
 
In het bestel overzicht kan je zien wat je betaalstatus is ja of nee ik kijk meestal 1x per dag s'ochtends of s'avonds en verwerk dat gelijk in de spreadsheet.
 
DivingDisaster zei:
Wanneer denk je te gaan verzenden ongeveer?


Ik hoop volgende week eerst de betalingen en bij de levernacier duurt het ook een paar dagen om het naar mij te verzenden
 
Michael, in hoeverre is de lijst bijgewerkt? krijg het idee dat er nog niet veel mensen betaald hebben.

En ik heb zelf inmiddels ook al betaald (18de)
 
Ik heb zelf afgelopen vrijdagavond het geld overgemaakt. Maandag was het afgeboekt, dus zou het vandaag overgeboekt moeten zijn, maar ja, van de ene bank naar de andere bank schijnt nogal moeilijk te zijn]-0 . ]-0
 
zonet nog overgemaakt vanuit België, tegen einde van de week moet je het zeker hebben.
 
heb net het lijstje weer een update gegeven heb sinds vanmorgen nog 1 betaling extra binnen gekregen en idd niet veel mensen hebben al betaald en ik had een annulering helaas.
 
annulering is toch niet zo erg gezien er iemand nog wou bestellen? Staat in de sheet wat geannuleerd is?
 
Zeg even wat geannuleerd is michael, misschien wil mike m3 het overnemen en anders ben ik eventueel wel geïnteresseerd, maar ik laat de voorrang aan mensen die nog willen inpikken.
 
Mijn bestelling heb ik geannuleerd. Het waren 5 flessen met sprayer (500ml) en 5 dopjes.
 
Zou iemand mij even kunnen / willen helpen en de hoogte op willen meten van de 500ml fles incl. spayer? Past net wel of net niet op de plank die ik voor ogen heb.. (hoop natuurlijk net wel...)

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.