• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Sinds ik gisteren met een vuile broek in de auto ben gaan zitten (don't ask en nee, niet op DIE manier vuil) heb ik er ook "iets" meer haast mee. Daarnaast heb ik al een paar auto's die ik wil behandelen :)

ik twijfel nog steeds...
Ik wil er 1 kopen Maar voor die ene x in gebruik vind ik het weer iets TE in prijs. In huis hebben we al een stoomreiniger en een goeie stofzuiger dus daarvoor is hij niet meer nodig...
Wie weet me over te halen ^^

Sinds ik gisteren met een vuile broek in de auto ben gaan zitten (don't ask en nee, niet op DIE manier vuil)

Klinkt heel fout! Was ze blond? :)_[]

Kon het niet laten.. :slotje

Nog even serieus: als er een echte groupbuy wordt opgezet de komende twee weken (vanaf zaterdag), dan mag je mij er bij zetten. Ik ben dan op vakantie, maar ik wil absoluut de extractor!

BMW4Life zei:
Klinkt heel fout! Was ze blond? :)_[]
:-"
Ja, ze was blond. Nee, het was geen meisje/jongetje: het was een lollie in m'n broek (en nee, geen vleeslollie LOL) die gesmolten was toen ik erop ging zitten en niets in de gaten had 8-o

Maar misschien was dit onbewust mijn manier om zeker te weten dat ik een exctractor nodig had :)

Ben weer terug van weggeweest:-)^ :-)^ Maar verder niet stil gezeten met detailing. :)

Vandaag had ik de extractor van Eelco geleend en met resultaat dat ik er ook 1 wil

Eelco zei kijk even op carclean daar zijn ze met een Groupbuy bezig.

71. JeroenM
72.ronald MK1 cabrio

LOL hier ook een edit

73. Rény

Het overtuigende argument: jaaaaaa maar daar kunnen we de bank ook mee schoonmaken nadat de hond een modderbad heeft genomen o:-)
Puur toevallig kwam vandaag mijn eerste gallon bestelling apc binnen :-"

Ik heb mijn vrouw ook war voorbeelden laten zien van resultaten die behaald kunnen worden. Daarna heb ik benadrukt dat onze tweeling van nog geen 2 jaar de komende jaren flink wat sporen kunnen gaan nalaten op het tapijt.

Ze is helemaal om! Ik mag er ook 1 bestellen! Dan is een Group Buy net zo leuk. Ik doe ook mee!

74. Patrick R.

We zitten bijna alweer op de 3kwart van de benodigden:jippie :jippie

Dus dames en heren van CC , kunnen jullie ons al wat meer gaan vertellen hierover????

Enjah , begin ongeduldig te worden:lol :jippie