Patrick993 zei:Kan ik me ook inschrijven voor de groepsbuy? Ben al een tijdje op zoek naar een dergelijk apparaat en huren is tegenwoordig ook niet meer rendabel...
ArcsS zei:Als ik de andere helft van het trouwboekje kan overtuigen zal ik er ook bijkomen. Ik zal het richting richting het reinigen van kindertapijtjes en dergelijke verdraaien
*Edit: Zou het geen idee zijn om een actie apc te laten meelopen?
ArcsS zei:Als ik de andere helft van het trouwboekje kan overtuigen zal ik er ook bijkomen. Ik zal het richting het reinigen van kindertapijtjes en dergelijke verdraaien
corsawim zei:goed idee, maar dan liever APC-plus....dat schuimt minder.
ArcsS zei:Als ik de andere helft van het trouwboekje kan overtuigen zal ik er ook bijkomen. Ik zal het richting het reinigen van kindertapijtjes en dergelijke verdraaien
Er komen er echt genoeg binnen, levertijd staat in de quote.Tim zei:Het probleem is als volgt, de fabriek zit met een zomersluiting en daardoor kan het langer duren. Hou er rekening mee dat het vanaf nu nog 8 weken zal duren.
Omdat we financieel niet zoveel machines voor kunnen schieten, zal elke deelnemer straks 35% van deze machine aan moeten betalen. Ik probeer deze week een artikel aan te maken waarmee je die aanbetaling kan doen.