• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Thanks. Had er overheen gelezen. Duurt voor mij nog iets te lang. Als ik iets wil wil ik het direct :) Zal hem waarschijnlijk wel ergens anders bestellen.

Maar ik zal het in de gaten houden.

Ja, dat zou ik ook graag zien.
Kan ik voor mn vakantie dat nog veiligstellen.

Leuk idee hoor aanbetaling:!

Maarre aanbetaling voor wat?
En hoeveel? Want 35% of 100% van niets is nog steeds niets:-b
:rules

Maar beetje ongeduldig iedereen, geef de mensen gewoon de tijd om op een goede manier alles op een rijtje te zetten.

Volgens mij zijn we stuk voor stuk tevreden over Tim en de bende.............dus ook dit project komt vast goed.
|-)zzz

Eindelijk meer informatie. Excuses voor de vertraging!

De aanbetaling zal € 50,- bedragen en kan vanaf nu gedaan worden. Plaats onderstaande artikel in je mandje en kies voor 'ophalen' daarna ovv het ordernummer het bedrag aan ons overmaken.

https://www.Carclean.com/product/Carclean.com/Aqua_2000_Groupbuy_aanbetaling__101855

De aanbetalingsperiode is 1 week vanaf heden. Dan kijken we hoeveel deelnemers er zijn. Zijn er minder deelnemers, geen probleem. We hebben een goede overeenkomst met de fabriek.

Ze proberen de zending dan binnen 8 weken bij ons te hebben.

Het wordt dus het nieuwe Aqua model voor een groupbuyprijs van € 145,- en op basis van ophalen. Verzenden kan ook, maar met een toeslag van € 5,- op de normale verzendkosten.

:-)^ bestelling van de aanbetaling gedaan en geld overgemaakt!
Tevens even een link geplaatst op Belgische detailing forum.

Nou, getracht aan te betalen....maar dan hoef ik helemaal niet te betalen?!?!
Wat heb ik verkeerd gedaan?

Ik zal m'n reservering vanavond ook in orde brengen :cool

Jammer dat de beoogde prijs van ruim onder de 135 euro toch niet gehaald kan worden ondanks de vele inschrijvingen.
Wordt er binnenkort wel meer bekend gemaakt omtrent accessoires etc.? :-b

Hallo allemaal,
Omdat het al weer even geleden is wist ik niet meer precies wat er gezegd was.
Hieronder de door Tim geposte info als quote.
De vraag van gdv42 (en ik wil het ook graag weten...) staat nog open, Tim zou het navragen.
Wat is er allemaal bijgeleverd en wat kan (moet) er nog bij voordat je hem kan gebruiken?
Shampoo, of moet dat met APC gewoon? Mondjes, opspuitstukken ed.
Ter info en gelijk naar CC als vraag!
Top dat het doorgaat! :jippie

GdV42 zei:
Bedankt Tim voor het plaatsen van die plaatjes en de specs.

Worden bij de nieuwe versie nu ook twee speciale injector/opzuigmonden geleverd. Bij de oude heb je twee aparte zuigmonden (groot en klein) waarmee je de schoonmaakvloeistof opspuit en in dezelfde beweging er weer afzuigt. Ik zie op deze foto's wel de gewone zuigmonden waarmee je ook vloeistoffen op kan zuigen maar daarmee kun je geen vloeistof opspuiten. Verder ziet het apparaat er prima uit en van de toegevoegde waarde van het waterfilter ben ik wel overtuigt.
Groeten GdV

Tim zei:
Dat is een goede vraag, ik twijfelde daar ook over. Ik vraag het na.

Tim zei:
Waterfilter.webp

Characteristics:

• Power 1450W max.
• By-pass suction unit
• Safety plug
• Storage of cable, tubes and accessories
• 4 wheels for good manoeuvrability
• Aluminium tubes
• Washable filter

Advantages of water filtration

Vacuum cleaning without bag, constant suction power, excellent filtration (mite, allergens), sucked air travels through water, dirt stays in the lower part of the container, simple preparation and cleaning after application, washable permanent filter, wide variety of equipment

How water filter works?

Air sucked together with soiled particles travels along the tube into the vacuum cleaner container filled with water. The dirt stays in the water, and special double semispheric ribs on the separator whirl the air flow one more time and press it again into the water to be cleaned one more time. Then the sucked air goes up through a spiral-shaped separator, while possible insoluble particles stay in the microfilter. Air filtered in such a way is thoroughly and naturally purified.

Variety of equipment:

Folding brush for floor
Crevice nozzle
Nozzle for upholstered furniture
Extension for furniture
Brush for wet vacuum cleaning

Dennis Blomaard zei:
Ik zal m'n reservering vanavond ook in orde brengen :cool

Jammer dat de beoogde prijs van ruim onder de 135 euro toch niet gehaald kan worden ondanks de vele inschrijvingen.
Wordt er binnenkort wel meer bekend gemaakt omtrent accessoires etc.? :-b

Complete lijst met toebehoren zal ik asap plaatsen.

Die € 135,- was wel haalbaar voor het oude model.

Idd liever het nieuwe model....
Zodra Tim de lijst met toebehoren geplaatst heeft plaats ik direct mijn order!
Hoewel ik hem toch wel bestel denk ik wat er bij zit 8d
Toch eerst maar even weten en dan bestellen voor mij :o)
Groetjes!
Arjan

Ach, die 10 euro maakt me verder ook niet zo uit hoor ;)

Als er een mooie lijst aan accessoires bij zit, gaat ook deze investering z'n geld wel opbrengen :jippie