• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

50 euries zijn verzonden de postduif zal het wel bezorgen:)^

Zal morgen mijn collega ook attenderen dat hij betaalt :rules
 
Zo net ook 50 euri overgemaakt.

Ha, ha, mijn man zat net even mee te kijken wat ik nou weer ging bestellen. Ik zei: "een stofzuiger." "Voor 50 euro?" "Nee, 150, moet je even zien wat ie kan?" Heb ik hem de foto laten zien. Hij zei: "Ik vind alles goed, maar waar ga je dat ding nou weer plaatsen?"
Tja, dat is ook mijn probleem... Maar ik vind tzt wel een oplossing (hoop ik). De garage staat al aardig vol... en dan staat er ook nog altijd een auto in en een wasmachine en droger, en een grote koelvriescombinate en een lage vriezer en een aanrechtblok (wat voor de helft vol zit met detailspullen) en een rek met nog detailspullen en twee fietsen, strijkplank en nog wat zooi en dat in een garage van 8,5 meter lang. En dan nog te klein.
 
Danielle op de plek zetten waar je huidige stofzuiger staat? Dan kan die de deur uit. Deze kan ook gewoon binnenshuis gebruikt worden :D
 
Aanbetaling is onderweg. Kan niet wachten het apparaat te ontvangen, mijn moeder ook niet trouwens (beige kleurig stoffen bankstel thuis staan)
 
Argh, even niet opgelet, ik heb nu besteld maar niks betaald. Hoe kan ik dit rechtzetten? Wil dus wel graag meedoen met de actie, dat lijkt me duidelijk :)
 
Stond op de vorige pagina Arfman

Tim zei:
Eindelijk meer informatie. Excuses voor de vertraging!

De aanbetaling zal € 50,- bedragen en kan vanaf nu gedaan worden. Plaats onderstaande artikel in je mandje en kies voor 'ophalen' daarna ovv het ordernummer het bedrag aan ons overmaken.

https://www.Carclean.com/product/Carclean.com/Aqua_2000_Groupbuy_aanbetaling__101855

De aanbetalingsperiode is 1 week vanaf heden. Dan kijken we hoeveel deelnemers er zijn. Zijn er minder deelnemers, geen probleem. We hebben een goede overeenkomst met de fabriek.

Ze proberen de zending dan binnen 8 weken bij ons te hebben.

Het wordt dus het nieuwe Aqua model voor een groupbuyprijs van € 145,- en op basis van ophalen. Verzenden kan ook, maar met een toeslag van € 5,- op de normale verzendkosten.
 
RoyP zei:
Danielle op de plek zetten waar je huidige stofzuiger staat? Dan kan die de deur uit. Deze kan ook gewoon binnenshuis gebruikt worden :D

Die past maar net in de meterkast. En mijn Miele 2000 is te goed om weg te doen. In de garage heb ik mijn eerste Miele, die gebruik ik voor de auto's. De extractor gaat misschien wel de zolder op, hoef ik niet altijd met de andere stofzuiger te slepen.
 
Zo, nummertje 81 heeft ook weer een donatie gedaan in de CC pot.:)
Nu maar hopen dat ik bij het ophalen niet teveel naar alle andere spullen in de shop kijk.

Denkt dat de Extractor wel een plaatsje kan krijgen naast de Nillfisk in de schuur.
Heb de schuur 2 jaar geleden uit hout opgebouwd (2,5 x 5,5 m) en is nu al weer te klein:sob:
Anders maar weer opruimen..........
 
Nummer 55 heeft de aanbetaling ook gedaan!

Ik kan niet wachten tot ik eindelijk alle bekleding in en rondom de auto en het huis kan gaan schoonmaken ,^^

De APC is al in huis, nu de extractor nog!
Super groupbuy!:party: