• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Ik lees/volg dit bericht ook al geruime tijd en heb zeker interesse, maar nog niet ingeschreven omdat ik graag wil weten wat ik precies koop.
Ervaring heb ik nog niet met CC, maar de verhalen op dit forum beloven veel goeds, dus een aanbetaling is geen probleem

Zodra er meer bekend is zal ik zeer waarschijnlijk mijn naam ook aan de lijst toevoegen, tot die tijd wacht ik nog even af.

Gr. Pepijn
 
Aanbetaling is ook bij mij geen probleem.
Wil natuurlijk wel weten wat ik bestel (wat zit erbij aan acc) en wat het kost.
Ik heb geen haast, dus lange levertijd zou voor mij geen probleem zijn....
 
Kan ik me ook inschrijven voor de groepsbuy? Ben al een tijdje op zoek naar een dergelijk apparaat en huren is tegenwoordig ook niet meer rendabel...
 
Patrick993 zei:
Kan ik me ook inschrijven voor de groepsbuy? Ben al een tijdje op zoek naar een dergelijk apparaat en huren is tegenwoordig ook niet meer rendabel...

79. Patrick993

Kijk, service vd zaak :grinning:
 
Als ik de andere helft van het trouwboekje kan overtuigen zal ik er ook bijkomen. Ik zal het richting het reinigen van kindertapijtjes en dergelijke verdraaien :)

*Edit: Zou het geen idee zijn om een actie apc te laten meelopen?
 
ArcsS zei:
Als ik de andere helft van het trouwboekje kan overtuigen zal ik er ook bijkomen. Ik zal het richting richting het reinigen van kindertapijtjes en dergelijke verdraaien :)

*Edit: Zou het geen idee zijn om een actie apc te laten meelopen?


goed idee, maar dan liever APC-plus....dat schuimt minder.
 
ArcsS zei:
Als ik de andere helft van het trouwboekje kan overtuigen zal ik er ook bijkomen. Ik zal het richting het reinigen van kindertapijtjes en dergelijke verdraaien :)

*Edit: Zou het geen idee zijn om een actie apc te laten meelopen?

Hond en modderige hondenpootjes hielpen bij mij :grinning:
 
ArcsS zei:
Als ik de andere helft van het trouwboekje kan overtuigen zal ik er ook bijkomen. Ik zal het richting het reinigen van kindertapijtjes en dergelijke verdraaien :)

*Edit: Zou het geen idee zijn om een actie apc te laten meelopen?

Kindertapijtjes, vloerkleden, stoffen banken en stoelen, ...... oh ja en ook handig voor bijvoorbeeld autobekleding als de kleine nog eens morst. :-"
 
Is het niet handig om een sluitingsdatum te hanteren? Vaste datum wanneer hij besteld gaat worden. Zo kan het nog wel 2 jaar duren voordat ie besteld wordt :)

Heb namelijk eventueel wel interesse op korte termijn. Had er 1 gehuurd en de vloerkleed gedaan en de vrouw is helemaal om :)
 
Tim zei:
Het probleem is als volgt, de fabriek zit met een zomersluiting en daardoor kan het langer duren. Hou er rekening mee dat het vanaf nu nog 8 weken zal duren.

Omdat we financieel niet zoveel machines voor kunnen schieten, zal elke deelnemer straks 35% van deze machine aan moeten betalen. Ik probeer deze week een artikel aan te maken waarmee je die aanbetaling kan doen.
Er komen er echt genoeg binnen, levertijd staat in de quote.