• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Wil er ook wel 1..........kan dat nog?

Edit: Hem hem besteld.............. :party: en de aanbetaling is gedaan.
 
Zo, sta ook nog niet in de lijst (kan nergens de laatste lijst vinden) maar hierbij net de aanbetaling gedaan via banktransfer. (59.25€ verz.verzending)
Deze groupbuy wil ik niet missen.:)^

@topic starter: gelieve mij dan aan de lijst toe te voegen.
 
Als je aanbetaald en kiest voor ophalen dan kan je als de order definitief is en je de rest van het geld overmaakt bij bestellen kiezen voor verzenden toch?
 
tja, betaling is al gedaan dacht het ook ergens gelezen te hebben kon het niet meer terug vinden dus hierdoor gewoon als normale bestelling gedaan en zal dan nadien zeker heen en weer moeten mailen of me stort het te veel terug.
Topic is verwarrend en vervuild geraakt, meerdere doorverwijs links en moeilijk de laatste volledige group lijst te vinden.:s
 
Tim zei:
Eindelijk meer informatie. Excuses voor de vertraging!

De aanbetaling zal € 50,- bedragen en kan vanaf nu gedaan worden. Plaats onderstaande artikel in je mandje en kies voor 'ophalen' daarna ovv het ordernummer het bedrag aan ons overmaken.

https://www.Carclean.com/product/Carclean.com/Aqua_2000_Groupbuy_aanbetaling__101855

De aanbetalingsperiode is 1 week vanaf heden. Dan kijken we hoeveel deelnemers er zijn. Zijn er minder deelnemers, geen probleem. We hebben een goede overeenkomst met de fabriek.

Ze proberen de zending dan binnen 8 weken bij ons te hebben.

Het wordt dus het nieuwe Aqua model voor een groupbuyprijs van € 145,- en op basis van ophalen. Verzenden kan ook, maar met een toeslag van € 5,- op de normale verzendkosten.


het toestel:
Extractor.gif



En de laatste lijst:
Gewoon iedere keer je naam melden indien je betaald heb, ik blijf mijn post updaten zodat er geen honderden keer dezelfde lijst verschijnt.

1. Rodders betaald
2. King_TuuR betaald
3. RedCat betaald
4. GdV42 betaald
5. Paulus de Boskabouter
6. Miikey
7. Pinomerta betaald
8. BMW4Life betaald
9. vonred betaald
10. markprinsen
11. Hannes85
12. tee-dee-ie betaald
13. Danielle betaald
14. Ivo's betaald
15. Christiaan
16. DKBM (Martin) betaald
17. B.K. betaald
18. Kootje
19. corsawim betaald
20. HaroldV
21. RST-Smurf betaald
22. Berkant betaald
23. Peter betaald
24. D-J betaald
25. Raymond betaald
26. Guntherm betaald
27. shaguar betaald
28. Martin245 betaald
29. Karim betaald
30. tator betaald
31. M@rk
32. Lambiek12
33. Mark84 betaald
34. Dracus betaald
35. Leon betaald
36. Arfman betaald
37. Dennis Blomaard betaald
38. Denno betaald
39. Lexusfreak
40. Dries
41. Ar74 betaald
42. Focusio betaald
43. H@RM betaald
44. Honda-ATR
45. peerlancia betaald
46. Berkant betaald
47. Martijn-GTi
48. Tonyvandenbroek betaald
49. CXpeu
50. Super Top betaald
51. jstuyts betaald
52. Marienbetaald
53. Binnetie betaald
54. Sweeterlake betaald
55. Traxx betaald
56. Hobbybob betaald
57. Mik
58. Ridouan betaald
59. Robi-One betaald
60. The Judge betaald
61. tijsva betaald
62. Sportline betaald
63. Koperos.
64. gdk1952 betaald
65. D.J betaald
66. brindo
67. mark331m betaald
68. Zirx betaald
69. Baseleg betaald
70. MLL betaald
71. JeroenM betaald
72. ronald MK1 cabrio betaald
73. Rény betaald
74. Patrick R.
75. Danny betaald
76. Chieltandwiel
77. Thavipah betaald
78. D20VT betaald
79. Patrick993 betaald
80. Mr. M. betaald
81. Figaro75 betaald
82 Ronald6619 betaald
83. zuidwest10 betaald
84. B-Buster betaald
85. Pepijn betaald
86. Surfingwizzkid betaald
87. Carlito betaald
88. Rolf betaald
89. RoyP betaald
90. passatmotion betaald
91. JohnnY betaald
92. SMenno betaald
93. MTyn betaald
94. Aroutin betaald
95. joergie betaald
96. Anthony betaald
97. Twister betaald
98. Llamavis betaald
Zo is alles nog eens verzameld in één posting, zo moeilijk was het toch niet. Deze postings staan op de twee vorige pagina's van dit topic.
 
Danielle zei:
Zo net ook 50 euri overgemaakt.

Ha, ha, mijn man zat net even mee te kijken wat ik nou weer ging bestellen. Ik zei: "een stofzuiger." "Voor 50 euro?" "Nee, 150, moet je even zien wat ie kan?" Heb ik hem de foto laten zien. Hij zei: "Ik vind alles goed, maar waar ga je dat ding nou weer plaatsen?"
Tja, dat is ook mijn probleem... Maar ik vind tzt wel een oplossing (hoop ik). De garage staat al aardig vol... en dan staat er ook nog altijd een auto in en een wasmachine en droger, en een grote koelvriescombinate en een lage vriezer en een aanrechtblok (wat voor de helft vol zit met detailspullen) en een rek met nog detailspullen en twee fietsen, strijkplank en nog wat zooi en dat in een garage van 8,5 meter lang. En dan nog te klein.


Volgens mij had Danielle ook betaald (voor de zekerheid haar berichtje er even bijgezet) ;)

Wat ik wel leuk vind is dat er ook mensen bestellen die niet op de lijst stonden, zo komen we vast erg dicht bij de honderd :party:
 
Ik sta 2x op de lijst 1 is voor mijn collega ik heb beiden betaald, wellicht nog niet binnen en dus niet bijgewerkt :weetniet
 
Volgens mij werkt Rodders de lijst bij aan de hand van de meldingen in dit topic ;)
Tim heeft natuurlijk een ander lijstje aan de hand van de namen behorend bij de bankrekeningnummers.