• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Hoop niet dat ik te laat ben.
Maar zat voor m'n werk op zee, zonder internet ]-0 ]-0

Maar de aanbetaling stond nog in de webshop, dus hem gauw besteld.
En gelijk betaald.

Dus bij deze heeft No. 56 Hobbybob ook een duit in het zakje gedaan.:ja
 
Ik heb contact gehad met TIM.

Bij deze zou ik me aan willen melden zodat ik op de lijst kom te staan.
Vannavond gaat de betaling de deur uit.
Ik wacht even op antwoord van tim hoe ik dit het beste kan doen.

IDEAL of handmatig overmaken.

Edit:
Besteld en overgemaakt
Anthony
ordernummer: 36654
 
Ik hoop dat ik nog op tijd ben, zie het topic net pas weer. Zojuist heb ik de €50 betaald (Order nummer 36693)
70. MLL
 
Volgens mij had Tim aangegeven de aanbetaal ronde 1 week te laten gelden. Tim, is deze inmiddels gesloten en zijn we in de "bestel-fase"? Of laat die nog op zich wachten?
 
D.J zei:
Volgens mij had Tim aangegeven de aanbetaal ronde 1 week te laten gelden. Tim, is deze inmiddels gesloten en zijn we in de "bestel-fase"? Of laat die nog op zich wachten?

Zolang je via de webshob kunt bestellen gaat het nog even vrolijk verder denk ik................
Zie het probleem niet zo.
 
D.J zei:
Volgens mij had Tim aangegeven de aanbetaal ronde 1 week te laten gelden. Tim, is deze inmiddels gesloten en zijn we in de "bestel-fase"? Of laat die nog op zich wachten?

Ik heb Tim een PM gestuurd alvorens ik mij hier aanmelde....
Het was volgens hem geen probleem om mezelf aan te melden voor de lijst en de aanbetaling te doen.